Upravni odjel za upravljanje imovinom i imovinsko-pravne poslove
Odsjek za upravljanje imovinom
Naziv | Adresa | Telefon | Fax | |
---|---|---|---|---|
Orijeta Babić | Forum 2 | 052/371-842 | - | orijeta.babic@pula.hr |
Đurđica Jelovac | Forum 2 | 052/371-856 | - | durdica.jelovac@pula.hr |
Milan Korica | Forum 2 | 052/371-864 | - | milan.korica@pula.hr |
Stefan Kovčalija | Forum 2 | 052/371-841 | - | stefan.kovcalija@pula.hr |
Martina Radolović Martinčić | Forum 2 | 052/371-752 | - | martina.radolovicmartincic@pula.hr |
Tina Šumberac | Forum 2 | 052/371-883 | - | tina.sumberac@pula.hr |
Ilenya Žudić-Marini | Forum 2 | 052/371-857 | - | ilenya.zudicmarini@pula.hr |
Tanja Franjul | Forum 2 | 052/371-834 | - | tanja.franjul@pula.hr |
Julijana Benazić | Forum 2 | 052/371-831 | - | julijana.benazic@pula.hr |
Karolina Trusić Franković | Forum 2 | 052/371-824 | - | karolina.trusicfrankovic@pula.hr |
Maja Ančić | Forum 2 | 052/371-895 | - | maja.ancic@pula.hr |
Ivan Stefanović | Forum 2 | 052 / 371-829 | - | ivan.stefanovic@pula.hr |
Odsjek za upravljanje imovinomobavlja poslove gospodarenja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Grada, kao i imovinom za koju je posebnim zakonom propisano da istom gospodare ili raspolažu jedinice lokalne samouprave, i to poslove:
- potrebne za upis nekretnina u vlasništvu Grada u zemljišne knjige, uključujući provođenje vanparničnih postupaka za ishođenje svih potrebnih dokumenata potrebnih za rješavanje imovinsko pravnih odnosa na nekretninama u vlasništvu Grada,
- prostorno planske i imovinsko pravne pripreme zemljište za potrebe raspolaganja nekretninama,
- raspolaganja nekretninama, a koji poslovi obuhvaćaju kupnju i prodaju nekretnina, davanje prava građenja, zakup ili na uporabu nekretnina u vlasništvu Grada, te drugi oblici raspolaganja nekretninama u vlasništvu Grada,
- pripreme i provedbe investicijskih projekata (analiza razvojnih mogućnosti, pronalazak adekvatnog zemljišta, i dr.),
- raspolaganja nekretninama u vlasništvu Grada za potrebe provedbe investicijskih projekata Grada,
- raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske u skladu s propisima,
- praćenja izvršavanja ugovornih obveza između Grada i pravnih i/ili fizičkih osoba te usklađivanja stanja u registrima,
- ustrojavanja i vođenja baze podataka o zemljištima, javnim površinama, zgradama, stanovima i poslovnim prostorima u vlasništvu Grada, kao i evidencije najmoprimaca, zakupnika, uporabovnika sa visinama najamnine, zakupnine i naknade za uporabu, za sve poslovne zgrade, zemljišta, javne površine, poslovne prostore i stanove na području Grada, kao i izdavanje podatka iz službenih evidencija,
- utvrđivanja Listu reda prvenstva za davanje gradskih stanova u najam i na korištenje, priprema prijedlog Liste reda prvenstva, kao i Odluke o davanju na korištenje službenih stanova, te provodi sve postupke dodjele stanova,
- izdavanja suglasnosti za popravak zajedničkih dijelova zgrada u suvlasništvu Grada, utvrđivanja opravdanosti ulaganja u poslovne prostore i stanove te izrada prijedloga odluke o priznavanju ulaganja, kao i pripreme prijedloga programa održavanja i rekonstrukcije objekata u kojima je Grad suvlasnik ili vlasnik,
- kontrole korištenja nekretnina u vlasništvu Grada,
- obračuna i naplate potraživanja u postupku praćenja provedbe realizacije ugovora kojima se raspolagalo imovinom u vlasništvu Grada, kao i provođenje postupaka i svih potrebnih radnji potrebnih za prisilnu naplatu dužnih potraživanja,
- planiranja i pripreme poticajne stanogradnje, kao i pripreme druge izgradnje ili kupnje nekretnina za potrebe Grada,
- sekvestracije, kao i rješavanje protupravnog posjeda, postupaka isključenja iz imovine Grada nacionalizirane imovine, utvrđivanje i rješavanje optantske imovine, te postupci utvrđivanja i rješavanje ošasne imovine,
- pripreme prijedloga proračuna Grada te Izvješća o radu Upravnog odjela i ostalih izvješća,
- za potrebe Vijeća za dodjelu koncesijskih odobrenja,
- vođenja upravnih postupaka i rješavanje u upravnim stvarima iz djelokruga rada,
- praćenja propisa i primjena propisa iz djelokruga rada,
- koordinacije i vođenja postupaka vezanih uz dobavu geodetskih i ostalih podloga vezanih uz djelokrug rada odsjeka,
- osnivanja i vođenja katastra vodova, odnosno komunalnih instalacija sustava odvodnje (oborinski, fekalni i mješoviti), vodoopskrbe, opskrbe plinom, opskrbe strujom i javne rasvjete, telefon (fiksna i mobilna mreža),
- obavljanja stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe Zajedničkog procjeniteljskog povjerenstva sukladno Zakonu o procjeni vrijednosti nekretnina,
- pripreme i unošenja podatka te vođenje zbirke kupoprodajnih cijena u eNekretninama,
- ažuriranja plana približnih vrijednosti u eNekretninama,
- evaluacije podataka te izvodi i ažurira druge podatke nužnih za procjenu vrijednosti nekretnina,
- pripreme pregleda približnih vrijednosti i izvješća o tržištu nekretnina,
- izdavanja izvatka iz zbirke kupoprodajnih cijena i plana približnih vrijednosti iz eNekretnina,
- vođenja i izlučivanje zbirke isprava,
- dostavljanja podatka za potrebe visokog procjeniteljskog povjerenstva,
- stručne i administrativno-tehničke naravi za potrebe procjeniteljskog povjerenstva,
- koji po prirodi posla spadaju u djelokrug rada Odsjeka.