23/10/2015
Pula predstavila aktivnosti projekta FIESTA
Ovog se tjedna u Rijeci održao treći po redu sastanak partnera projekta FIESTA - Families Intelligent Energy Saving Targeted Actions koji su se okupili kako bi prezentirali do sada provedene aktivnosti te razmijenili iskustva. Pula je tako predstavila help desk koji je smješten u prostorijama EDIC-a - informacijskog centra Pula-Pola na Giardinima, a putem kojega građani mogu dobiti informacije i savjete o energetskoj učinkovitosti i aktivnostima koje se promiču kroz projekt FIESTA. Isto tako, kroz projekt je izrađen vodič za uštedu energije u kućanstvima koji djelatnicima EDIC help deska služi za još kvalitetnije i konkretnije informiranje građana.
Grad Pula je jedan od 19 partnera iz 5 zemalja u ovom projektu, koji se financira iz sredstava EU, iz programa CIP Intelligent Energy - Europe (CIP IEE). Glavni cilj projekta je uključiti i educirati obitelji o štednji i načinu potrošnje energije u kućanstvima, djelovati na njihove navike u potrošnji energije, kao i na odluke o kupovini energetski učinkovitijih kućanskih aparata.
Grad Pula kroz projekt planira osposobiti osobe koje će potom voditi audite po kućanstvima i davati potporu, savjete zainteresiranima o usvajanju mjera energetske učinkovitosti. Isto tako organizirat će se radionice za razne skupine potencijalnih potrošača koji će na taj način doći do potrebnih informacija o proizvodima, cijenama i uvjetima.
Grad Pula je jedan od 19 partnera iz 5 zemalja u ovom projektu, koji se financira iz sredstava EU, iz programa CIP Intelligent Energy - Europe (CIP IEE). Glavni cilj projekta je uključiti i educirati obitelji o štednji i načinu potrošnje energije u kućanstvima, djelovati na njihove navike u potrošnji energije, kao i na odluke o kupovini energetski učinkovitijih kućanskih aparata.
Grad Pula kroz projekt planira osposobiti osobe koje će potom voditi audite po kućanstvima i davati potporu, savjete zainteresiranima o usvajanju mjera energetske učinkovitosti. Isto tako organizirat će se radionice za razne skupine potencijalnih potrošača koji će na taj način doći do potrebnih informacija o proizvodima, cijenama i uvjetima.