18/11/2016
Projekt Movesmart ocijenjen održivim
Danas je u prostorijama Komunalne palače održana prezentacija naziva "Budućnost razvoja novih modela gradskoga javnog prijevoza i alternativnih ponuda prijevoza za građane i turiste" koja se odnosi na održivost pilot projekta Movesmart. Prezentaciji je, uz prisutne dionike na projektu, prisustvovao i gradonačelnik Pule Boris Miletić koji je kazao kako je riječ o vrlo značajnom pilot projektu koji je već u samom začetku polučio dobre rezultate te bio prepoznat i dobro prihvaćen od strane građana Pule, ali i turista. "Cilj je u budućnosti stvoriti "park and ride" sustav bicikala koji bi bio povezan s javnim gradskim prijevozom te na taj način direktno utjecao na smanjenje priljeva vozila u sam centar grada" pojasnio je gradonačelnik nadodavši kako bi taj trend uvelike pridonio poboljšanju prometne slike grada.
Uvod i osvrt na održivost projekta Movesmart dala je voditeljica Odsjeka za EU, međunarodnu suradnju i informiranje Kristina Fedel Timovski posebno istaknuvši kako je na nedavno održanoj završnoj konferenciji u Španjolskoj ovaj istraživački projekt pohvaljen te istaknut kao primjer kvalitetno odrađenog posla. "Ispred evaluatora Europske komisije imali smo priliku prezentirati primjenu aplikacije Movesmart i sustava Bičikleta koji su ocijenjeni pozitivnom ocjenom" istaknula je Fedel Timovski.
Projekt Movesmart ušao je u završnu fazu, a o aktivnostima koje su unatrag tri godine u sklopu projekata provedene govorila je voditeljica Pod odsjeka za EU politike i međunarodnu suradnju Iva Ivančić. "Prvo se izvršila detaljna analiza na terenu kako bi se pronašla najbolja lokacija za sustav bicikala, zatim je provedena javna nabava za kupnju opreme i softvera te je uspostavljen sustav kodova i kartica za izdavanje bicikala" pojasnila je Ivančić.
Zajedno s partnerima, tvrtkom UTE d.o.o, osmišljeno je kako sustav nadograditi na način da bude profitabilan i održiv. Upravo su stoga direktor UTE d.o.o Kristijan Ivančić i project manager Mojca Tavčar-Benčić iznijeli ideje o budućem širenju i razvoju sustava Bičikleta. "Bit ovog projekta je građanima pružiti multimodalnost kroz kombinaciju različitih vrsta usluga javnog prijevoza, a sve s ciljem rasterećenja gradskog prometa" navela je Tavčar-Benčić.
Naime, "Bičikleta" predstavlja prvi javni servis za prijevoz električnim biciklima, a dostupan je na dvije lokacije: Giardini 2 i Gradska tržnica Pula (pored restorana Markat - ex Sljeme). Projekt se provodio u sklopu aktivnosti europskog projekta Movesmart, koji se financirao iz europskog programa FP/7 te je okončan krajem listopada 2016. godine.
Uvod i osvrt na održivost projekta Movesmart dala je voditeljica Odsjeka za EU, međunarodnu suradnju i informiranje Kristina Fedel Timovski posebno istaknuvši kako je na nedavno održanoj završnoj konferenciji u Španjolskoj ovaj istraživački projekt pohvaljen te istaknut kao primjer kvalitetno odrađenog posla. "Ispred evaluatora Europske komisije imali smo priliku prezentirati primjenu aplikacije Movesmart i sustava Bičikleta koji su ocijenjeni pozitivnom ocjenom" istaknula je Fedel Timovski.
Projekt Movesmart ušao je u završnu fazu, a o aktivnostima koje su unatrag tri godine u sklopu projekata provedene govorila je voditeljica Pod odsjeka za EU politike i međunarodnu suradnju Iva Ivančić. "Prvo se izvršila detaljna analiza na terenu kako bi se pronašla najbolja lokacija za sustav bicikala, zatim je provedena javna nabava za kupnju opreme i softvera te je uspostavljen sustav kodova i kartica za izdavanje bicikala" pojasnila je Ivančić.
Zajedno s partnerima, tvrtkom UTE d.o.o, osmišljeno je kako sustav nadograditi na način da bude profitabilan i održiv. Upravo su stoga direktor UTE d.o.o Kristijan Ivančić i project manager Mojca Tavčar-Benčić iznijeli ideje o budućem širenju i razvoju sustava Bičikleta. "Bit ovog projekta je građanima pružiti multimodalnost kroz kombinaciju različitih vrsta usluga javnog prijevoza, a sve s ciljem rasterećenja gradskog prometa" navela je Tavčar-Benčić.
Naime, "Bičikleta" predstavlja prvi javni servis za prijevoz električnim biciklima, a dostupan je na dvije lokacije: Giardini 2 i Gradska tržnica Pula (pored restorana Markat - ex Sljeme). Projekt se provodio u sklopu aktivnosti europskog projekta Movesmart, koji se financirao iz europskog programa FP/7 te je okončan krajem listopada 2016. godine.