Novosti

27/06/2013

Puležane i mene u ovom trenutku jedino zanima kada će se rotor završiti, nikakvo politikantstvo - to neće jamčiti rokove

Ponukan neutemeljenim napadima od strane bivših koalicijskih partnera a vezano za izgradnju kružnog toka u Šijani gradonačelnik Boris Miletić očitovao se:

 " Iskreno mi je žao da kolege iz SDP-a koji su bili s nama u koaliciji do prije 15 dana, kreću s pljuvanjem tih istih projekata koje smo zadnjih 8 godina zajedno pripremali i provodili. Želim reći da mi ne pada na pamet politizirati ključne gradske projekte i skupljati jeftine političke bodove na prebitnim temama kao što je izgradnja rotora u Šijani. Nisam to činio ni u prošlosti, a nemam namjeru ni u budućnosti.

Ono što mene zanima je da se kružni tok u Šijani što prije dovrši čime će se riješiti jedan od ključnih prometnih izazova grada Pule za razvoj grada u budućih 50 godina. Stoga mogu još jednom apelirati na Vladu RH kao i na Hrvatske ceste da čim prije dovrše započeti projekt koji je u njihovoj ingerenciji, a u interesu hrvatskog turizma i građana grada Pule. 

Grad Pula učinio je sve što je u njegovoj domeni, ustupili smo zemljište bez naknade kako bi se čim prije krenulo s radovima, oslobodili smo Hrvatske ceste plaćanje komunalnog doprinosa. Uložili smo sredstva zajedno s Turističkom zajednicom i u suradnji s BINA Istrom kako bi informirali građane i turiste na otežano kretanje u zoni gradilišta te usmjerili promet na alternativne pravce. U dnevnoj smo komunikaciji s voditeljem gradilišta, a na samom gradilištu smo bili nebrojeno puta.

Kao što znate još dok je g. Ferić bio duboko u predizbornoj kampanji ja sam vodio računa oko dinamike gradnje kružnog toka u Šijani, te sam i uputio otvoreno pismo nadležnom ministru Hajdaš Dončiću i upozorio ga na neadekvatnu dinamiku radova na kružnom toku. Iako službeni odgovor Ministra nikada nisam zaprimio, iz medija smo mogli pročitati kako je nadležni ministar Hajdaš Dončić izjavio kao će rotor u Šijani biti dovršen do 1. srpnja ove godine. 

Moj način rada je uvijek bio konstruktivan i usmjeren na rješenje problema i realizaciju projekata, a s obzirom na sve izneseno očigledno je da je g. Feriću kružni tok u drugom planu u odnosu na kadrovska rješenja te je pravo pitanje hoće li on zatražiti ostavku resornog ministra prometa g. Hajdaš Dončića kada se je već dohvatio kadroviranja.

Osobno držim da bi se svi ljudi dobre volje, a koji su angažirani u politici, trebali staviti glave skupa i učiniti sve kako bi našim građanima bilo bolje. Neovisno o stranačkoj pripadnosti, dužnost nam je svima raditi na dobrobiti građana. Stoga koristim i ovu priliku, pozvati g. Ferića, povjerenika SDP-a za Pulu, kao i njegove stranačke kolege, da nakon što su lokalni izbori završeni, rade na dobrobiti građana. Učinimo sve kako bi se rotor čim prije dovršio, ali učinimo sve kako bi čim prije započela izgradnja nove bolnice u Puli. Neprihvatljivo je da je proteklo više od 18 mjeseci za izdavanje običnog Vladinog jamstva, a članovi Kukuriku koalicije na čelu s Premijerom Zoranom Milanovićem javno su u Puli obećali početak izgradnje nove bolnice. Nemojmo politizirati i prepucavati se preko novina, jer na taj način nije ni čudo da građani RH sve više gube vjeru u politiku i kako gotovo 70% građana RH smatra da zemlja ide u krivom smjeru. 

Predstavnici trgovačkih kuća - Merkur i Pittarello primljeni su na informativni razgovor oko rokova izgradnje kružnog toka  u Šijani  15. ožujka o.g. Na sastanku su isti upućeni na Hrvatske ceste kao investitora navedenih radova, a Grad je u cilju pružanja pomoći i podrške pojačao  informativnu signalizaciju koja vodi prema svim trgovačkim centrima.

Nismo upoznati s bilo kojom najavom tužbe, a tako ni kolektivne tužbe poslovnih subjekata oko rotora zbog poslovnih gubitaka. 

Držimo da eventualna tužba nema utemeljenja s obzirom da Grad Pula u okviru svoje nadležnosti odgovarajućom i jedino mogućom regulacijom prometa omogućio pristup svim poslovni subjektima koji na tom području obavljaju svoju djelatnost.

U slični stvarima Grad Pula ima veći broj pravomoćnih presuđenja u kojima je tužba odbijena.

Kod izvođenja ovakvih radova na prometnicama sukladno izdatim građevinskim dozvolama bitno je osigurati pristup objektima i obavljanje djelatnosti u mogućim prometnim uvjetima. Želim naglasiti da su investitor na projektu Hrvatske ceste te da bi za eventualna potraživanja koja bi se odnosila na građevinske radove oni bila "prava adresa" za tužbu, a ne Grad Pula. "