Novosti

10/02/2014

Poziv zakupnicima koji nisu u sustavu PDV-a

Grad Pula poziva sve zakupnike koji nisu u sustavu PDV-a da o svom poreznom statusu obavijeste Upravni odjel za komunalni sustav i imovinu Grada Pule kako bi im se privremeno olakšao zakonom nametnuti dodatni trošak



Primjenom Zakona o porezu na dodanu vrijednost i Pravilnika o porezu na dodanu vrijednost, koji su stupili na snagu danom pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, Grad Pula je od 1. siječnja 2014. godine postao obveznik poreza na dodanu vrijednost, nakon čega je na iznos ugovorenih zakupnina obračunat PDV po stopi od 25%.

Svjesni činjenice da zakupcima koji nisu u sustavu PDV-a porast cijene zakupnine može predstavljati povećani i neplanirani trošak, Grad Pula, uvažavajući probleme u poslovanju većine zakupnika, poziva sve zakupnike koji nisu u sustavu PDV-a da o svom poreznom statusu obavijeste nadležni odjel kako bi prikupili sve relevantne informacije o njihovom broju i statusu i razmotrili moguća rješenja kojima bi im se privremeno olakšao dodatni trošak.

Zakupci informacije o svom statusu mogu dostaviti u nadležni Upravni odjela za komunalni sustav i imovinu, Odsjek za upravljanje imovinom putem e-maila: orijeta.babic@pula.hr ili julijana.benazic@pula.hr ili pisanim putem na adresu Trg Forum 2, 52100 Pula. Više informacija moguće je dobiti i pozivom na broj telefona 052/371-831.

Uvođenje poreza na dodanu vrijednost na iznos zakupnine neće povećati trošak zakupa onim zakupnicima koji kao obveznici PDV-a imaju pravo na povrat plaćenog poreza, no zakupci koji na svoje usluge ne zaračunavaju PDV - nemaju tu mogućnost, čime im se trošak obračunate zakupnine posljedično povećava za 25%.

Podsjećamo, Grad Pula nije donio odluku o povećanju cijena zakupnine, već je ista rezultat primjene novih zakonskih propisa o čemu je uz račun za siječanj svim zakupcima poslovnih prostora u vlasništvu Grada Pule dostavljena i pisana obavijest.