Novosti

04/04/2014

Sustav upravljanja kvalitetom u Gradu Puli pozitivno ocijenjen

Sustav upravljanja kvalitetom Grada Pule, izgrađen prema normi ISO 9001:2008, pozitivno je ocijenjen u Izvještaju o auditu provedenom proteklog tjedna od strane certifikacijske kuće Cro Cert. Kako bi se osigurala stalna kvaliteta usluga i zadovoljstvo korisnika,Grad Pula redovito inicira i provodi nadzor, mjerenje, analize i poboljšanje sustava upravljanja kvalitetom u svim dijelovima i procesima.

"Sustav upravljanja kvalitetom u Gradu Puli dokumentiran je i implementiran u skladu sa zahtjevima norme ISO 9001:2008 uz primjenu smjernica IWA-4. Sustav je certificiran 2012. godine i od tada se uredno održava. Sustav upravljanja kvalitetomdobro je osmišljen i predstavlja dobru osnovu za daljnji razvoj te nakon provedene revizije postojećeg poslovnog sustava Grad pristupa uvođenju sustava upravljanja društvenom odgovornošću prema normi IQNet SR 10 te nastavlja s implementacijom procesa uvođenja sustava upravljanja informacijskom sigurnosti prema normi ISO 27001", stoji u Izvještaju.

Važnost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom u poslovanje donosi prednosti poputboljeg upravljanja funkcijama poslovanja i procesnim funkcijama, racionalnijeg gospodarenja resursima, smanjenja neizvjesnosti, stresa, preklapanja zadataka i mjerodavnosti, povećanja efikasnosti rada, poboljšavanja motiviranosti zaposlenika i odnosa među ljudima, podizanja zadovoljstva korisnika usluga i smanjenja troškova poslovanja.

Naime, od 2009. godine do danas postignuti su značajni rezultati u smislu efikasnosti i poslovne izvrsnosti što dokazuju brojna priznanja, nagrade i certifikati koje je Grad dobio.  Grad Pula mora i planira nastaviti u smjeru u kojem je već krenuo s naglaskom na društvenoj odgovornosti, zaštiti okoliša i daljnjem investiranju u ljudski kapital.