16/06/2014
Pitaj gradonačelnika o svemu što ti je važno...
![](/media/typo3/uploads/pics/boris_slika.bmp.1200x0_q95_crop_upscale.jpg)
S ciljem što kvalitetnijeg dijaloga i unapređenja komunikacije s građanima, pulski gradonačelnik Boris Miletić ponovno pokreće susrete s građanima pod nazivom "Vi pitate, Boris odgovara". Svi zainteresirani uživo i izravno moći će gradonačelnika pitati o svemu što ih zanima o temama, planovima, izazovima i daljnjem razvoju naše Pule.
Susret s građanima održat će se u ponedjeljak, 23. lipnja 2014. godine, u Zajednici Talijana Pule (Circolo) od 20,00 do 22,00 sata.
Tribinom "Vi pitate, Boris odgovara"dodatno seželi potaknuti građane da sudjeluju u konstruktivnom dijalogu i participativnom upravljanju gradom. Dosadašnje iskustvo komunikacije putem e-maila, kao i putem društvene mreže Facebook, na kojoj gradonačelnik godišnje odgovori na preko 2 tisuće upita građana, govori u prilog činjenici da su građani itekako zainteresirani za ove kanale komunikacije, kada je riječ o promišljanju Pule.Osim toga, građani imaju priliku susresti se s gradonačelnikom i na redovnim prijemima u uredima gradske uprave u subotnjim terminima, a dosad je primio više od tisuću zainteresiranih građana. Novost u komunikaciji s građanima su i javne tribine koje su organizirane krajem prošle godine po mjesnim odborima, a na kojima su građani imali priliku iznijeti svoje prijedloge i ideje, s ciljem izrade što kvalitetnijeg i transparentnijeg proračuna za 2014. godinu. U dvosmjernoj komunikaciji s građanima ne treba zaboraviti ni e-Konzultacije gdje građani mogu ostaviti svoje prijedloge o važnim gradskim projektima. Ove su godine na taj način građani odlučivali i o načinu prometovanja Rivom te su mogli dati svoje prijedloge za rješenje za uređenje rotora u Šijani.
Upravo zbog uspostavljanja inovativnih modela dvosmjerne komunikacije s građanima, koji su postali primjer i drugim gradovima, Grad Pula prepoznat je kao jedan od najtransparentnijih gradova u Hrvatskoj.
Susret s građanima održat će se u ponedjeljak, 23. lipnja 2014. godine, u Zajednici Talijana Pule (Circolo) od 20,00 do 22,00 sata.
Tribinom "Vi pitate, Boris odgovara"dodatno seželi potaknuti građane da sudjeluju u konstruktivnom dijalogu i participativnom upravljanju gradom. Dosadašnje iskustvo komunikacije putem e-maila, kao i putem društvene mreže Facebook, na kojoj gradonačelnik godišnje odgovori na preko 2 tisuće upita građana, govori u prilog činjenici da su građani itekako zainteresirani za ove kanale komunikacije, kada je riječ o promišljanju Pule.Osim toga, građani imaju priliku susresti se s gradonačelnikom i na redovnim prijemima u uredima gradske uprave u subotnjim terminima, a dosad je primio više od tisuću zainteresiranih građana. Novost u komunikaciji s građanima su i javne tribine koje su organizirane krajem prošle godine po mjesnim odborima, a na kojima su građani imali priliku iznijeti svoje prijedloge i ideje, s ciljem izrade što kvalitetnijeg i transparentnijeg proračuna za 2014. godinu. U dvosmjernoj komunikaciji s građanima ne treba zaboraviti ni e-Konzultacije gdje građani mogu ostaviti svoje prijedloge o važnim gradskim projektima. Ove su godine na taj način građani odlučivali i o načinu prometovanja Rivom te su mogli dati svoje prijedloge za rješenje za uređenje rotora u Šijani.
Upravo zbog uspostavljanja inovativnih modela dvosmjerne komunikacije s građanima, koji su postali primjer i drugim gradovima, Grad Pula prepoznat je kao jedan od najtransparentnijih gradova u Hrvatskoj.