Novosti

23/04/2015

"Kazalištu za kasnije" nagrada IdejaX

Na netom završenim Danima komunikacije u Rovinju, agenciji Studio Sonda iz Vižinade, dodijeljena je nagrada IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme za kampanju "Kazalište za kasnije" koju provodi Istarsko narodno kazalište, Gradsko kazalište Pula.

"Ova nagrada potvrđuje da naše kazalište nastoji komunicirati sa svojim kupcima na kreativan, motivirajući i učinkovit način služeći se suvremenim marketinškim alatima" kazala je Gordana Jeromela Kaić, ravnateljica kazališta na konferenciji za medije. Konferenciji su nazočili još i kreativni direktori agencije Sonda, Sean Poropat i Jelena Fiškuš. Obje su strane izrazile zadovoljstvo međusobnom suradnjom i ukazanom povjerenju te rezultatima kampanje koja se očitovala u porastu on-line prodaje ulaznica.

Trailer kampanje "Kazalište za kasnije" možete pogledati ovdje.

Kako biste kupili kartu ili saznali kako funkcionira "Kazalište za kasnije" kliknite na link.