23/04/2015
"Kazalištu za kasnije" nagrada IdejaX
Na netom završenim Danima komunikacije u Rovinju, agenciji Studio Sonda iz Vižinade, dodijeljena je nagrada IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme za kampanju "Kazalište za kasnije" koju provodi Istarsko narodno kazalište, Gradsko kazalište Pula.
"Ova nagrada potvrđuje da naše kazalište nastoji komunicirati sa svojim kupcima na kreativan, motivirajući i učinkovit način služeći se suvremenim marketinškim alatima" kazala je Gordana Jeromela Kaić, ravnateljica kazališta na konferenciji za medije. Konferenciji su nazočili još i kreativni direktori agencije Sonda, Sean Poropat i Jelena Fiškuš. Obje su strane izrazile zadovoljstvo međusobnom suradnjom i ukazanom povjerenju te rezultatima kampanje koja se očitovala u porastu on-line prodaje ulaznica.
Trailer kampanje "Kazalište za kasnije" možete pogledati ovdje.
Kako biste kupili kartu ili saznali kako funkcionira "Kazalište za kasnije" kliknite na link.
"Ova nagrada potvrđuje da naše kazalište nastoji komunicirati sa svojim kupcima na kreativan, motivirajući i učinkovit način služeći se suvremenim marketinškim alatima" kazala je Gordana Jeromela Kaić, ravnateljica kazališta na konferenciji za medije. Konferenciji su nazočili još i kreativni direktori agencije Sonda, Sean Poropat i Jelena Fiškuš. Obje su strane izrazile zadovoljstvo međusobnom suradnjom i ukazanom povjerenju te rezultatima kampanje koja se očitovala u porastu on-line prodaje ulaznica.
Trailer kampanje "Kazalište za kasnije" možete pogledati ovdje.
Kako biste kupili kartu ili saznali kako funkcionira "Kazalište za kasnije" kliknite na link.