26/08/2015
Prezentacija radionice Soundpaintinga
Prezentacija radionice Soundpaintinga koju je vodio maestro Neven Radaković bit će održana danas, 26. kolovoza u 16.00 sati u koncertnoj dvorani "Rondo" u Rojcu. Polaznici radionice bili su Carlos Fagin, Hrvoje Štimac, Vinka Burić, Nenad Sinkauz, Žarko Ilić, Milan Grbić, Ivan Bilić, Vedran Mijić, Luka Vrbanec, Petar Bazdanović, Henry Marić, Hrvoje Štimac i Fabio Jurić.
Soundpainting je univerzalni multidisciplinarni znakovni jezik za live - kompoziciju namijenjen glazbenicima, plesačima, glumcima i vizualnim umjetnicima. Koncipirao ga je Walter Thomson 1974. godine i razvija se do danas. Trenutno obuhvaća više od 1.200 znakova koje skladatelj - soundpainter pokazuje kako bi proizveo specifičnu reakciju izvođača. Soundpainter stoji ispred grupe izvođača te rukama i tijelom pokazuje niz znakova koji označavaju specifičan materijal koji ansambl treba proizvesti. Reakcije izvođača soundpainter dalje usmjerava i tako uobličava kompoziciju. Znakovi soundpainting jezika koriste se kroz sintaksne upute tko, što, kako, kada. Postoji puno vrsta znakova, neki označavaju specifičan materijal, drugi označavaju specifičan stil, žanr, improvizaciju, disciplinu, poziciju na pozornici, rekvizite i slično. Soundpainting zahtjeva od izvođača odmak od poznatog i predvidivog te posvetu svakom pojedinačnom kreativnom aktu bez znanja o tome kuda vodi, a jednako nepredvidiv je i za skladatelja soundpaintera koji uvijek komponira samo s onim što se dogodi u danom trenutku. Rezultat su dinamični dijalozi između skladatelja i članova ansambla odnosno spontane kompozicije u realnom vremenu u čiji uzbudljivi nastanak na vrlo jednostavan način može biti uključena i publika.
Organizaciju radionice podržali su Upravni odjel za kulturu Grada Pule i Istarske županije.
Soundpainting je univerzalni multidisciplinarni znakovni jezik za live - kompoziciju namijenjen glazbenicima, plesačima, glumcima i vizualnim umjetnicima. Koncipirao ga je Walter Thomson 1974. godine i razvija se do danas. Trenutno obuhvaća više od 1.200 znakova koje skladatelj - soundpainter pokazuje kako bi proizveo specifičnu reakciju izvođača. Soundpainter stoji ispred grupe izvođača te rukama i tijelom pokazuje niz znakova koji označavaju specifičan materijal koji ansambl treba proizvesti. Reakcije izvođača soundpainter dalje usmjerava i tako uobličava kompoziciju. Znakovi soundpainting jezika koriste se kroz sintaksne upute tko, što, kako, kada. Postoji puno vrsta znakova, neki označavaju specifičan materijal, drugi označavaju specifičan stil, žanr, improvizaciju, disciplinu, poziciju na pozornici, rekvizite i slično. Soundpainting zahtjeva od izvođača odmak od poznatog i predvidivog te posvetu svakom pojedinačnom kreativnom aktu bez znanja o tome kuda vodi, a jednako nepredvidiv je i za skladatelja soundpaintera koji uvijek komponira samo s onim što se dogodi u danom trenutku. Rezultat su dinamični dijalozi između skladatelja i članova ansambla odnosno spontane kompozicije u realnom vremenu u čiji uzbudljivi nastanak na vrlo jednostavan način može biti uključena i publika.
Organizaciju radionice podržali su Upravni odjel za kulturu Grada Pule i Istarske županije.