16/12/2015
KOMO design store naj izlog ovog Božića
Trgovina "Como design store" najljepše je božićno ukrašen izlog u gradu Puli priopćila je danas direktorica Turističke zajednice Sanja Cinkopan Korotaj koja je uz pomoćnicu pročelnika Ureda Grada Lovorku Hajdić Golja i vlasnicu trgovine Ive Stojković nazočila svečanom proglašenju pobjednika akcije "Izbor najljepšeg izloga" - Božić 2015.
Na drugo mjesto smjestila se trgovina Krver, treće mjesto dijele trgovina Gerry Weber i cvjećarnica Arco Iris, dok je četvrto mjesto pripalo trgovini Le Mode. Na petom mjestu našla se trgovina Delicije, a na šestom Vartkes.
Direktorica Turističke zajednice pohvalila je trud trgovaca koji su se potrudili svojim izlozima dočarati blagdanski duh. "Naši trgovci su dokazali da se, ukoliko se upotrijebi mašta, i uz male financije izdatke može izraditi kreativan izlog" istaknula je Cinkpan Korotaj čestitavši svim dobitnicima.
Čestitkama se pridružila Hajdić Golja koja je kazala da je iznimno veseli što je ova akcija, pokrenuta od strane TZ Pula i Grada Pule, zaista zaživjela. "Cilj akcije bio je da kroz lijepe izloge uljepšao i naš grad" naglasila je pomoćnica pročelnika Ureda Grada nadodavši kako su izlozi dodatno pridonijeli i obogatili božićni ugođaj centra grada.
Na nagradi u iznosu od 1000,00 kuna te naljepnici za "Naj izlog" posebno se zahvalila vlasnica trgovine Iva Stojković pritom obećavši da će se i dalje nastaviti truditi oko uređenja izloga.
Osim pobjednika posebne pohvale upućene su Uraru Big Ben, trgovinama Le Mode, Viva media, Calzedonia te Enoteci istriana, ZOO Centru Pipi, željezariji Agrarija i Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Podsjetimo, izbori za najljepše izloge Pule održavaju se pet puta godišnje, u organizaciji TZ Pula i Grada Pule.
Na drugo mjesto smjestila se trgovina Krver, treće mjesto dijele trgovina Gerry Weber i cvjećarnica Arco Iris, dok je četvrto mjesto pripalo trgovini Le Mode. Na petom mjestu našla se trgovina Delicije, a na šestom Vartkes.
Direktorica Turističke zajednice pohvalila je trud trgovaca koji su se potrudili svojim izlozima dočarati blagdanski duh. "Naši trgovci su dokazali da se, ukoliko se upotrijebi mašta, i uz male financije izdatke može izraditi kreativan izlog" istaknula je Cinkpan Korotaj čestitavši svim dobitnicima.
Čestitkama se pridružila Hajdić Golja koja je kazala da je iznimno veseli što je ova akcija, pokrenuta od strane TZ Pula i Grada Pule, zaista zaživjela. "Cilj akcije bio je da kroz lijepe izloge uljepšao i naš grad" naglasila je pomoćnica pročelnika Ureda Grada nadodavši kako su izlozi dodatno pridonijeli i obogatili božićni ugođaj centra grada.
Na nagradi u iznosu od 1000,00 kuna te naljepnici za "Naj izlog" posebno se zahvalila vlasnica trgovine Iva Stojković pritom obećavši da će se i dalje nastaviti truditi oko uređenja izloga.
Osim pobjednika posebne pohvale upućene su Uraru Big Ben, trgovinama Le Mode, Viva media, Calzedonia te Enoteci istriana, ZOO Centru Pipi, željezariji Agrarija i Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Podsjetimo, izbori za najljepše izloge Pule održavaju se pet puta godišnje, u organizaciji TZ Pula i Grada Pule.