Novosti

22/12/2015

Trgovini Kerver titula najljepšeg izloga u 2015. godini

Trgovina Kerver ima najljepši izlog u 2015. godini, priopćeno je danas u prostorijama Turističke zajednice Pula na proglašenju sveukupnog pobjednika akcije "Izbor najljepšeg izloga" za 2015. godinu. Na drugom mjestu našao se izlog cvjećarnice Arco Iris, dok je treće mjesto pripalo izlogu Bonbonnière Kraš.

"Sva tri navedena izloga nagrađena su s novčanom nagradom. Pet tisuća kuna i naljepnicu za pobjednički izlog, tri tisuće kuna za drugo plasirani izlog dok je treće pozicionirani izlog dobio tisuću kuna" istaknula je direktorica TZ-a Grada Pule Sanja Cinkopan Korotaj koja je ovom prilikom pohvalila sve trgovce koji se cijele godine trude urediti svoje izloge kako bi svoj grad učinili ljepšim. Direktorica TZ-a ujedno se prisjetila prvog izbora najljepšeg izloga koji je krenuo unazad četiri godine. "Od tada, pa sve do danas imali smo ukupno 21 akciju izbora naj izloga na kojima je 14 različitih trgovina odnijelo pobjedu" istaknula je Cinkopan Korotaj.

Čast da uruči nagrade dobitnicima pripala je pomoćnici pročelnika Ureda Grada Lovorki Hajdić Golja koja je iskoristila priliku da čestita svim dobitnicima te pohvali njihov trud i rad. "Zaista mi je drago što mogu kazati da je ova akcija zaživjela i da postoji jedan kontinuitet i kreativnost u uređenju izloga kod velikog broja trgovaca" konstatirala je Hajdić Golja pritom napomenuvši kako je cilj ovog projekta pridonijeti cjelokupnom boljem izgledu kako izloga tako i grada. 

Ove je godine u sklopu akcije ocijenjeno ukupno 10 izloga. Uz navedena tri pobjednička izloga na popisu našli su se: cvjećarnica Florami Studio (četvrtko mjesto), KOMO i Delicije (peto mjesto), Le Mode (šesto mjesto), Coincasa (sedmo mjesto). Bodove žirija dobili su i Gerry Weber i Sisley koji dijele osmo mjesto, dok deveto mjesto dijele Galerija Legović, Marija WGW i Calzedonia. Posljednje mjesto, ali ne manje bitno, zaslužio je Nike i Retro Chik.