Novosti

12/02/2016

Bonboniere Kraš najljepši izlog Valentinova

Ususret Valentinovu izlog Bonboniere Kraš izabran je za najljepši u sklopu akcije "Izbor najljepšeg izloga Valentinovo 2016" koju zajedno čitav niz godina provode Grad Pula i Turistička zajednica Grada Pule.

Nagradu, poklon bon od tisuću kuna i naljepnicu za "naj izlog", pobjedničkom dućanu dodijelila je pomoćnica pročelnika Ureda Grada Lovorka Hajdić Golja pritom čestitavši svima koji su sudjelovali u uređenju pobjedničkog izloga. "Veliko mi je zadovoljstvo što smo ponovno s vama, jer ova trgovina jedan je od pozitivnih primjera što se sve može postići kreativnošću i kontinuiranim trudom" kazala je Hajdić Golja te je nadodala kako je upravo Kraš već jednom nosio titulu najljepšeg izloga. "Putem ovakvih akcija potičemo trgovce da kroz svoje izloge uljepšaju naš grad i da budemo još jedan korak bliže viziji Grada Pule kao grada u kojemu je ugodno živjeti i raditi" zaključila je Hajdić Golja.

"Riječ je o prvoj ovogodišnjoj akciji, a ovim proglašenjem krenuli smo u novi ciklus biranja najljepših izloga za 2016." kazala je Sanja Cinkopan Korotaj, direktorica Turističke zajednice Pula te je nadodala kako je ocjenjivački žiri bio zadovoljan viđenim. "Uz Kraš koji se našao na prvom mjestu članovi žirija pohvalili su još Florami i Le Mode, trgovine koje dijele drugo mjesto, pohvalili su Top Shop koji se smjestio na treće, te četvrti Kerver i trgovinu Arco Iris koja se ovoga puta našla na petom mjestu" pojasnila je Cinkopan Korotaj. Od ostalih izloga pohvale su dobili RT Stil, parfumerija Fendi, Čitaonica Kluba umirovljenika, trgovine Delicije, Maxim Jet Romantic i Naracamicie. Naime, izloge u centru grada ove su godine dodatno uljepšali i paneli na temu ljubavi koje su izradili učenici Škole primijenjenih umjetnosti, dodaje Cinkopan Korotaj.

Na nagradi u ime cijelog Kraš tima zahvalila se Marijana Sardoz te je nadodala kako će im ova nagrada biti daljnji poticaj za ukrašavanje izloga. "Iza ove dekoracije stoji trud i rad prvenstveno naših aranžera Ankice Bubić i Željka Gabuda koji su pokušali spojiti naše proizvode s temom Valentinova" nadodala je Sardoz.