26/02/2016
Održano javno izlaganje UPU Riva
Jučer je u Komunalnoj palači održano javno izlaganje o Prijedlogu Urbanističkog plana uređenja Riva kao i s tim u vezi ciljanim izmjenama i dopunama Prostornog plana uređenja Grada Pule, Generalnog urbanističkog plana Grada Pule te Odluke kojom se stavlja izvan snage dio važećeg PUP-a Stari Grad Pula.
Pred ispunjenom vijećnicom izlaganje su, u ime Grada Pule vodili pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu Giordano Škuflić, njegova zamjenica Ingrid Bulian te Gabrijela Lovrić Cukon kao koordinator izrade a u ime izrađivača, zagrebačkog Studija BF, arhitekt Zoran Boševski sa suradnicima koji su i prezentirali izložene prijedloge planova.
U svojoj prezentaciji Boševski je istaknuo kako se Prijedlog urbanističkog plana "Riva" temelji na konceptu prvonagrađenog rada sa provedenog urbanističkog natječaja za uređenje gradske rive u Puli a da je ovim planom, u skladu sa zakonom, trebalo odrediti zone prema namjeni, riješiti prometnu i infrastrukturnu problematiku, te utvrditi ostale planske pokazatelje i parametre radi stvaranja novog urbanog identiteta u području zahvata plana. U obrazloženju koncepta plana, a vezano uz uvođenje novih sadržaja, istaknuo je da se na potezu preko puta Željezničkog kolodvora namjeravaju postaviti pontoni spojeni s obalom u koje bi se smjestili različiti sportski, kulturni i ugostiteljski sadržaji, dok bi, oko površine bivšeg jaht servisa bio izgrađen objekt visine 5,5 metara, u kojem bi mjesto pronašla Lučka uprava i hidro-avionsko pristanište. U okviru površine izgrađenosti ovakvog objekta planiran je i "akcent" u prostoru, orijentir, tlocrtne površine ograničene na makismalno 100m2, kojem je omogućena visina i do 20 metara. Obrazlažući prometni koncept Boševski je istaknuo kako se predlaže "proboj" Kolodvorske ulice prema Tršćanskoj te da je od kraja Parka kralja Zvonimira u nastavku planirana garažna kuća koja bi od parka do iza Vile Muenz bila podzemna, a nakon Vile Muenz u kosini, ista bi se uz blagi nagib, dizala na mjestu sadašnjih skladišnih prostora do Željezničkog kolodvora na visinu od deset metara. Kapacitet bi joj bio 400 parkirnih mjesta. Šetnica je, pak, predviđena u cijelom potezu obuhvata plana od Uljanika do Valelunge, s time da je planom omogućeno i njeno proširenje. Isto tako, u dijelu obrazloženja prometnog koncepta pojašnjeno je kako isti podrazumijeva daljnji suživot svih vidova prometa pa tako i zadržavanje postojećeg kolosjeka koji bi, u budućnosti, mogao poslužiti i za turistički tramvaj. Planirana je i rekonstrukcija željezničkog kolodvora koji bi trebao imati manje perona.
Obzirom da ova faza u postupku izrade planova predstavlja i formalno otvorenu komunikaciju sa svima zainteresiranima u smislu mogućnosti davanja primjedbi, prijedloga ili mišljenja na izložene prijedloge planova treba pojasniti da je na Prijedloge II Ciljanih Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Pule, I Ciljanih Izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana Grada Pule i Prijedlog Odluke o stavljanju izvan snage dijela Provedbenog urbanističkog plana "Stari grad Pula" moguće iste uložiti do 29. veljače 2016. godine, dok je za Prijedlog Urbanističkog plana uređenja "Riva" rok duži te je sve primjedbe, prijedloge ili mišljenja moguće dostaviti do 15. ožujka 2016. godine.
Primjedbe, prijedloge i/ili mišljenja, pored onih koje su iznijete u zapisnik tijekom jučerašnjeg izlaganja, moguće je izraziti upisivanjem u knjige primjedbikoje se nalaze uz izložene prijedloge u prostorijama Upravnog odjela, uputiti u pisanom oblikuna adresu: Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu, Pula, Forum 2 ili u elektroničkom oblikuna adresu: pisarnica@pula.hr
Javni uvid, kao i dodatne informacije o prijedlozima izloženih planova u vrijeme trajanja javne rasprave, moguće je dobiti u prostorijama Upravnog odjela za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu Grada Pule, Forum 2, I kat, svakim radnim danom od 09.00 do 15.00 sati.
Uvid u Prijedloge Planova i Odluku može se izvršiti i na službenoj web stranici Grada Pule - www.pula.hr,
Pred ispunjenom vijećnicom izlaganje su, u ime Grada Pule vodili pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu Giordano Škuflić, njegova zamjenica Ingrid Bulian te Gabrijela Lovrić Cukon kao koordinator izrade a u ime izrađivača, zagrebačkog Studija BF, arhitekt Zoran Boševski sa suradnicima koji su i prezentirali izložene prijedloge planova.
U svojoj prezentaciji Boševski je istaknuo kako se Prijedlog urbanističkog plana "Riva" temelji na konceptu prvonagrađenog rada sa provedenog urbanističkog natječaja za uređenje gradske rive u Puli a da je ovim planom, u skladu sa zakonom, trebalo odrediti zone prema namjeni, riješiti prometnu i infrastrukturnu problematiku, te utvrditi ostale planske pokazatelje i parametre radi stvaranja novog urbanog identiteta u području zahvata plana. U obrazloženju koncepta plana, a vezano uz uvođenje novih sadržaja, istaknuo je da se na potezu preko puta Željezničkog kolodvora namjeravaju postaviti pontoni spojeni s obalom u koje bi se smjestili različiti sportski, kulturni i ugostiteljski sadržaji, dok bi, oko površine bivšeg jaht servisa bio izgrađen objekt visine 5,5 metara, u kojem bi mjesto pronašla Lučka uprava i hidro-avionsko pristanište. U okviru površine izgrađenosti ovakvog objekta planiran je i "akcent" u prostoru, orijentir, tlocrtne površine ograničene na makismalno 100m2, kojem je omogućena visina i do 20 metara. Obrazlažući prometni koncept Boševski je istaknuo kako se predlaže "proboj" Kolodvorske ulice prema Tršćanskoj te da je od kraja Parka kralja Zvonimira u nastavku planirana garažna kuća koja bi od parka do iza Vile Muenz bila podzemna, a nakon Vile Muenz u kosini, ista bi se uz blagi nagib, dizala na mjestu sadašnjih skladišnih prostora do Željezničkog kolodvora na visinu od deset metara. Kapacitet bi joj bio 400 parkirnih mjesta. Šetnica je, pak, predviđena u cijelom potezu obuhvata plana od Uljanika do Valelunge, s time da je planom omogućeno i njeno proširenje. Isto tako, u dijelu obrazloženja prometnog koncepta pojašnjeno je kako isti podrazumijeva daljnji suživot svih vidova prometa pa tako i zadržavanje postojećeg kolosjeka koji bi, u budućnosti, mogao poslužiti i za turistički tramvaj. Planirana je i rekonstrukcija željezničkog kolodvora koji bi trebao imati manje perona.
Obzirom da ova faza u postupku izrade planova predstavlja i formalno otvorenu komunikaciju sa svima zainteresiranima u smislu mogućnosti davanja primjedbi, prijedloga ili mišljenja na izložene prijedloge planova treba pojasniti da je na Prijedloge II Ciljanih Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Pule, I Ciljanih Izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana Grada Pule i Prijedlog Odluke o stavljanju izvan snage dijela Provedbenog urbanističkog plana "Stari grad Pula" moguće iste uložiti do 29. veljače 2016. godine, dok je za Prijedlog Urbanističkog plana uređenja "Riva" rok duži te je sve primjedbe, prijedloge ili mišljenja moguće dostaviti do 15. ožujka 2016. godine.
Primjedbe, prijedloge i/ili mišljenja, pored onih koje su iznijete u zapisnik tijekom jučerašnjeg izlaganja, moguće je izraziti upisivanjem u knjige primjedbikoje se nalaze uz izložene prijedloge u prostorijama Upravnog odjela, uputiti u pisanom oblikuna adresu: Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu, Pula, Forum 2 ili u elektroničkom oblikuna adresu: pisarnica@pula.hr
Javni uvid, kao i dodatne informacije o prijedlozima izloženih planova u vrijeme trajanja javne rasprave, moguće je dobiti u prostorijama Upravnog odjela za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu Grada Pule, Forum 2, I kat, svakim radnim danom od 09.00 do 15.00 sati.
Uvid u Prijedloge Planova i Odluku može se izvršiti i na službenoj web stranici Grada Pule - www.pula.hr,