30/03/2016
Predstavljen identitet 63. Pulskog filmskog festivala
U maloj dvorani Kina Valli, održana je danas konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 63. Pulskog filmskog festivala. Javnosti se uvodno obratila Gordana Restović, ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festival, Sean Poropat i Jelena Fiškuš - autori kampanje za 2016. godinu (Studio Sonda d.o.o., Poreč) a konferenciji je prisustvovao i Igor Škatar, direktor Pulaprometa d.o.o..
"Vizualni identitet Pulskog festivala profilirao se u prepoznatljiv simbol koji je kroz godine nagrađivan i prepoznat primjenom njegovog jedinstvenog obilježja - zvijezde. Festival je, izuzev noćnog, oduvijek bio i sadržajno, tematski i ciljano bogat dnevni događaj, stoga je ovogodišnja kampanja usmjerena ka objedinjivanju dugogodišnjih programa koji se ne odvijaju samo u večernjim satima, već poput kruga/zvijezde čine cjelinu sa sveukupnim zbrojem danonoćnih filmskih i ne-filmskih programa"- kazala je Restović.
Autori kampanje istaknuli su nastavak povezivanja na aktualni slogan Film pod zvijezdama. Budući da su doživljaji na festivalu intenzivni do te mjere da čak i zvijezde, uvriježeni simbol nečega dalekog i nedostižnog, postaju dostupne, kroz zanimljiv grafički element žutog kruga (zvijezda), one nam se približavaju i tijekom Festivala postaju dio naše svakodnevnice, razigrane po cijelom gradu, primijenjene na razne aplikacije.
Među prvim primjenama identiteta svakog novog Festivala tradicionalno je uspostavljanje trajne urbane prisutnosti putem javnog gradskog prijevoza. "Pulapromet je s Pulskim filmskim festivalom ostvario dugoročnu suradnju i sa zadovoljstvom mogu iskazati da je godinama uspješno ostvaren primarni cilj cirkuliranja informacija o Festivalu, odnosno stvaranje trajne komunikacije, putem vidljive i upečatljive poruke građanima." - izjavio je Igor Škatar.
Ravnateljica je novom kampanjom zaželjela djelatnicima uspješnu 63. Pulu i pozvala autore, goste, medije i dragocjenu publiku da se pridruže stvaranju Pulskog festivala koji će se ove godine održati od 9. do 16. srpnja.
"Vizualni identitet Pulskog festivala profilirao se u prepoznatljiv simbol koji je kroz godine nagrađivan i prepoznat primjenom njegovog jedinstvenog obilježja - zvijezde. Festival je, izuzev noćnog, oduvijek bio i sadržajno, tematski i ciljano bogat dnevni događaj, stoga je ovogodišnja kampanja usmjerena ka objedinjivanju dugogodišnjih programa koji se ne odvijaju samo u večernjim satima, već poput kruga/zvijezde čine cjelinu sa sveukupnim zbrojem danonoćnih filmskih i ne-filmskih programa"- kazala je Restović.
Autori kampanje istaknuli su nastavak povezivanja na aktualni slogan Film pod zvijezdama. Budući da su doživljaji na festivalu intenzivni do te mjere da čak i zvijezde, uvriježeni simbol nečega dalekog i nedostižnog, postaju dostupne, kroz zanimljiv grafički element žutog kruga (zvijezda), one nam se približavaju i tijekom Festivala postaju dio naše svakodnevnice, razigrane po cijelom gradu, primijenjene na razne aplikacije.
Među prvim primjenama identiteta svakog novog Festivala tradicionalno je uspostavljanje trajne urbane prisutnosti putem javnog gradskog prijevoza. "Pulapromet je s Pulskim filmskim festivalom ostvario dugoročnu suradnju i sa zadovoljstvom mogu iskazati da je godinama uspješno ostvaren primarni cilj cirkuliranja informacija o Festivalu, odnosno stvaranje trajne komunikacije, putem vidljive i upečatljive poruke građanima." - izjavio je Igor Škatar.
Ravnateljica je novom kampanjom zaželjela djelatnicima uspješnu 63. Pulu i pozvala autore, goste, medije i dragocjenu publiku da se pridruže stvaranju Pulskog festivala koji će se ove godine održati od 9. do 16. srpnja.