Novosti

06/05/2016

Predstavljena e-slikovnica "Pulska (pri)povijest"

U sklopu programa Dana Grada Pule danas je u Središnjoj knjižnici predstavljena e-slikovnica o Puli, "Pulska (pri)povijest", čiji su autori učenici Gimnazije i Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna Pula te članice Kluba ljubitelja čitanja.

U ime gradonačelnika grada Pule prisutne je pozdravila pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Elvira Krizmanić Marjanović te je zahvalila učenicima, profesorima, mentorima i svim ostalim koji su sudjelovali u realizacije ovog značajnog projekta e-slikovnice "Pulska (pri)povijest". Uložili ste svoje slobodno vrijeme i pokazali  inicijativnost i kreativnost te predstavili naš grad na jedan poseban način " kazala je Krizmanić Marjanović poželjevši učenicima i njihovim profesorima puno uspjeha u daljnjem radu. 

Slikovnica je rezultat projekta Gladijator u tramvaju Gradske knjižnice i čitaonice Pula, Gimnazije Pula i Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna Pula.

Autorice teksta i anotacija su Iva Kurtović, Gaja Kalčić, Matea Kaurin i Karla Rojnić, učenice Gimnazije pod mentorstvom profesora Filipa Zoričića i članice Kluba ljubitelja čitanja - KLJuČ, Ana-Marija Ramić, Ivona Devernay, Maja Savić, pod vodstvom knjižničarke Andree Trapan, a uredio ga je dr.sc. Boris Koroman. Ilustracije su izradili Matea Benčić, David Brajnović, Hena Crnović, Petra Deni, Martina Gašparović, Anton Licul Grk, Matija Sandrić, učenici 3. razreda Grafičkog odjela Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna pod mentorstvom profesora Andija Pekice. Grafički urednik je Alen Žufić.

"Ovo je slikovnica o našem gradu, o najljepšim doživljajima povijesti koju kroz našu kulturu, jezičnu baštinu, te slikovne ilustracije želimo predstaviti javnosti. " istaknula je ravnateljica Gradske knjižnice i čitaonice Pula Nela Načinović.

Pula ima, uz modernost i svakodnevicu, dva jasna identiteta: rimski i austrijski, kako kroz arhitekturu tako i kroz nekakve navike pa dijelom i mentalitet. Ovom e-knjigom, ali i samim projektom želi se potaknuti mlade da razmišljaju o svome gradu, prepoznaju i vrednuju njegovu kulturnu baštinu, ali i da ih se motivira da se kreativno izraze i pokažu sebi i svojim vršnjacima što znaju i mogu