27/06/2016
Večeras Vi pitate, a Boris odgovara
Pulski gradonačelnik Boris Miletić ponovno pokreće javne tribine s građanima pod nazivom "Vi pitate, Boris odgovara", a iduća će se održati večeras, u srijedu29. lipnja 2016. godine u Zajednici Talijana Circolo s početkom u 20,00 sati.
Tribina"Vi pitate, Boris odgovara"na kojoj ćesvi zainteresirani moći pitati gradonačelnika sve što ih zanima o temama, planovima, izazovima i daljnjem razvoju Pule, dodatni je način komunikacije kojom se želi potaknuti građane da sudjeluju u konstruktivnom dijalogu i participativnom upravljanju gradom.
Dosadašnje iskustvo komunikacije putem e-maila, kao i putem društvenih mreža na kojoj gradonačelnik godišnje odgovori na preko 2 tisuće upita građana, govori u prilog činjenici da su građani itekako zainteresirani za ove kanale komunikacije.
U dvosmjernoj komunikaciji s građanima ističu se e-Konzultacije gdje građani mogu ostaviti svoje prijedloge o važnim gradskim temama i projektima pa su tako u proteklom periodu građani svojim prijedlozima sudjelovali u kampanji Pula Pet Plus s ciljem podizanja razine svijesti vlasnika kućnih ljubimaca, a sudjelovali su i u izradi važnih strateških dokumenata poput Stategije razvoja turizma grada Pule i Strategije razvoja urbanog područja grada Pule.
Građani imaju priliku susresti se s gradonačelnikom na redovnim prijemima u uredima gradske uprave u subotnjim terminima, a putem javnih tribina koje se svake godine organiziraju po svim mjesnim odborima, građani imali priliku iznijeti svoje prijedloge i ideje, s ciljem izrade što kvalitetnijeg i transparentnijeg proračuna za iduću godinu.
Upravo zbog uspostavljanja inovativnih modela dvosmjerne komunikacije s građanima, koji su postali primjer i drugim gradovima, Grad Pula prepoznat je kao jedan od najotvorenijih i najtransparentnijih gradova u Hrvatskoj.
Tribina"Vi pitate, Boris odgovara"na kojoj ćesvi zainteresirani moći pitati gradonačelnika sve što ih zanima o temama, planovima, izazovima i daljnjem razvoju Pule, dodatni je način komunikacije kojom se želi potaknuti građane da sudjeluju u konstruktivnom dijalogu i participativnom upravljanju gradom.
Dosadašnje iskustvo komunikacije putem e-maila, kao i putem društvenih mreža na kojoj gradonačelnik godišnje odgovori na preko 2 tisuće upita građana, govori u prilog činjenici da su građani itekako zainteresirani za ove kanale komunikacije.
U dvosmjernoj komunikaciji s građanima ističu se e-Konzultacije gdje građani mogu ostaviti svoje prijedloge o važnim gradskim temama i projektima pa su tako u proteklom periodu građani svojim prijedlozima sudjelovali u kampanji Pula Pet Plus s ciljem podizanja razine svijesti vlasnika kućnih ljubimaca, a sudjelovali su i u izradi važnih strateških dokumenata poput Stategije razvoja turizma grada Pule i Strategije razvoja urbanog područja grada Pule.
Građani imaju priliku susresti se s gradonačelnikom na redovnim prijemima u uredima gradske uprave u subotnjim terminima, a putem javnih tribina koje se svake godine organiziraju po svim mjesnim odborima, građani imali priliku iznijeti svoje prijedloge i ideje, s ciljem izrade što kvalitetnijeg i transparentnijeg proračuna za iduću godinu.
Upravo zbog uspostavljanja inovativnih modela dvosmjerne komunikacije s građanima, koji su postali primjer i drugim gradovima, Grad Pula prepoznat je kao jedan od najotvorenijih i najtransparentnijih gradova u Hrvatskoj.