02/09/2016
U Puli još jedna rekordna turistička sezona!
Danas je u pulskoj Areni održana konferencija za medije na kojoj je gradonačelnik Pule Boris Miletić u društvu Marinele Kolić iz Turističke zajednice predstavio izrazito uspješne turističke rezultate u prvih osam mjeseci 2016. godine.
Gradonačelnik Miletić je na uvodu iskoristio priliku da se zahvali svim građanima Pule na iskazanom razumijevanju koje su pokazali tijekom cijele ljetne sezone, kao i svim turističkim djelatnicima na predanom radu čiji su rezultati i ove godine rekordni. "Pulu je u 8 mjeseci posjetilo 281.038 gostiju koji su ostvarili 1.461.433 noćenja što je 15% više dolazaka a 9% više noćenja. Kao i prijašnjih godina najbrojniji su Nijemci sa ostvarenih preko 300.000 noćenje i sa povećanjem od 3%. Italija i Austrija ostvarile su povećanje od 9% odnosno 13% što nas posebno veseli za Italiju koja nastavlja trend rasta i vraća se na stare brojke prije krize. Posebno bismo istaknuli Veliku Britaniju jer je ostvarila povećanje noćenja od 26% i popela se na 5. mjesto po noćenjima ispred Slovenije koja je isto imala rast od 11%. Također je pozitivno što i Nizozemsko tržište se vraća i ostvarilo je povećanje noćenja od 10%. Značajniji porast noćenja ostvarile su i Francuska 29%,Švicarska 33%, Danska 29%, ali i SAD s 19% (grupa bikera je na Bike Week stigla iz Los Angelesa) i daleka Republika Koreja sa 79%." - rekao je Miletić.
U ime Turističke zajednica Grada Pule Marinela Kolić se pridružila čestitkama kazavši kako je rast ostvaren u svim turističkim objektima. "Ako pogledamo po kapacitetima možemo vidjeti da su svi ostvarili povećanje noćenja: hoteli i apartmanska naselja po 1%, hosteli 32%, kampovi 5%, mali iznajmljivači 22% i nautičari 14%. Porast u hostelima i malim iznajmljivačima je s jedne strane uvjetovan većim kapacitetima a sa druge strane sve većom prepoznatljivošću Pule kao City break destinacije gdje se smještaj traži u centru grada ili blizu centra. Inače Pula se kandidirala za nagradu HTZ-a za naj City break destinaciju u Hrvatskoj i sljedeći tjedan nakon što smo prošli u drugi krug imamo dodatnu prezentaciju." - rekla je Kolić.
S obzirom kako su najave za 9. mjesec i više nego dobre možemo zaključiti da će za Pulu ovo biti još jedna rekordna godina i nastavak rasta od 2011. Godine. Ovakvi rezultati su spoj aktivnosti i javnog i privatnog sektora, te organizatora raznih događanja, koncerata i festivala. Grad Pula je pokazao da je otvoren za posebne događaje i manifestacije te je time Pula dobila drugačiju promociju diljem svijeta osim one klasične. Možemo se sjetiti hokeja u Areni, događaja koji je obišlo cijeli svijet, zatim velikih festivala poput Outlooka i Dimensionsa koji svojom promocijom promoviraju i Pulu što je sigurno i djelom zasluga povećanja britanaca i prije festivala. Tu su još i Croatia Bike week, Seasplash, Visualia, Monteparadiso, i sl. koji promoviraju Pulu ne samo u Europi nego i šire. Također su svijet obišli i Svjetleći divovi kao posebna atrakcija i ispričali posebnu priču Pule.
Arenaturist članica Park Plaza group je također svojim investicijama i brendiranjem objekata Park Plaza te svojim promotivnim aktivnostima doprinio većoj popunjenosti i boljoj klijenteli. Ali nesmijemo zaboraviti i sve ostale male koji čine više od 50% kapaciteta Pule i koji svojim aktivnostima također "pune" Pulu i ostvaruju dobre rezultate.
Gradonačelnik Miletić je na uvodu iskoristio priliku da se zahvali svim građanima Pule na iskazanom razumijevanju koje su pokazali tijekom cijele ljetne sezone, kao i svim turističkim djelatnicima na predanom radu čiji su rezultati i ove godine rekordni. "Pulu je u 8 mjeseci posjetilo 281.038 gostiju koji su ostvarili 1.461.433 noćenja što je 15% više dolazaka a 9% više noćenja. Kao i prijašnjih godina najbrojniji su Nijemci sa ostvarenih preko 300.000 noćenje i sa povećanjem od 3%. Italija i Austrija ostvarile su povećanje od 9% odnosno 13% što nas posebno veseli za Italiju koja nastavlja trend rasta i vraća se na stare brojke prije krize. Posebno bismo istaknuli Veliku Britaniju jer je ostvarila povećanje noćenja od 26% i popela se na 5. mjesto po noćenjima ispred Slovenije koja je isto imala rast od 11%. Također je pozitivno što i Nizozemsko tržište se vraća i ostvarilo je povećanje noćenja od 10%. Značajniji porast noćenja ostvarile su i Francuska 29%,Švicarska 33%, Danska 29%, ali i SAD s 19% (grupa bikera je na Bike Week stigla iz Los Angelesa) i daleka Republika Koreja sa 79%." - rekao je Miletić.
U ime Turističke zajednica Grada Pule Marinela Kolić se pridružila čestitkama kazavši kako je rast ostvaren u svim turističkim objektima. "Ako pogledamo po kapacitetima možemo vidjeti da su svi ostvarili povećanje noćenja: hoteli i apartmanska naselja po 1%, hosteli 32%, kampovi 5%, mali iznajmljivači 22% i nautičari 14%. Porast u hostelima i malim iznajmljivačima je s jedne strane uvjetovan većim kapacitetima a sa druge strane sve većom prepoznatljivošću Pule kao City break destinacije gdje se smještaj traži u centru grada ili blizu centra. Inače Pula se kandidirala za nagradu HTZ-a za naj City break destinaciju u Hrvatskoj i sljedeći tjedan nakon što smo prošli u drugi krug imamo dodatnu prezentaciju." - rekla je Kolić.
S obzirom kako su najave za 9. mjesec i više nego dobre možemo zaključiti da će za Pulu ovo biti još jedna rekordna godina i nastavak rasta od 2011. Godine. Ovakvi rezultati su spoj aktivnosti i javnog i privatnog sektora, te organizatora raznih događanja, koncerata i festivala. Grad Pula je pokazao da je otvoren za posebne događaje i manifestacije te je time Pula dobila drugačiju promociju diljem svijeta osim one klasične. Možemo se sjetiti hokeja u Areni, događaja koji je obišlo cijeli svijet, zatim velikih festivala poput Outlooka i Dimensionsa koji svojom promocijom promoviraju i Pulu što je sigurno i djelom zasluga povećanja britanaca i prije festivala. Tu su još i Croatia Bike week, Seasplash, Visualia, Monteparadiso, i sl. koji promoviraju Pulu ne samo u Europi nego i šire. Također su svijet obišli i Svjetleći divovi kao posebna atrakcija i ispričali posebnu priču Pule.
Arenaturist članica Park Plaza group je također svojim investicijama i brendiranjem objekata Park Plaza te svojim promotivnim aktivnostima doprinio većoj popunjenosti i boljoj klijenteli. Ali nesmijemo zaboraviti i sve ostale male koji čine više od 50% kapaciteta Pule i koji svojim aktivnostima također "pune" Pulu i ostvaruju dobre rezultate.