Novosti

24/11/2022

Euro na kotačima zaustavio se i u Puli

U Puli je 23. i 24. studenoga 2022. godine na Trgu Portarata gostovala interaktivna izložba "Euro na kotačima". U ime Grada Pule izložbu je posjetila pročelnica Upravnog odjela za financije i gospodarstvo Vesna Sajić.

Uvođenje eura 1. siječnja 2023. važan je korak za Hrvatsku, a kako bi se građani upoznali s novom valutom Vlada RH i Hrvatska narodna banka, uz sufinanciranje Europske unije provode kampanju za zamjenu hrvatske kune eurom. Putujuća interaktivna izložba "Euro na kotačima" poseban je edukativni projekt u okviru kampanje – zahvaljujući njoj euro će "doputovati" na popularne gradske lokacije 27 gradova diljem zemlje, a multimedijski sadržaji posjetiteljima će pružiti relevantne informacije o uvođenju eura kao službene valute.

Izložba je namijenjena svim uzrastima te nastoji edukacijom i objektivnim informiranjem predstaviti značenje uvođenja eura u osobnom i društvenom kontekstu, pri čemu je sadržaj projekt predstavljen na suvremen način, te upotpunjen interaktivnim igrama i kvizovima. Edukatori koji rade na izložbi su predstavnici HNB-a i studenti ekonomskih fakulteta, a njihova je uloga odgovoriti na sva pitanja posjetitelja i pomoći im u prolasku kroz izložbu.

Svoje putovanje izložba je započela 19. listopada u Vukovaru, a posljednja će joj stanica biti Zadar 17. prosinca. Osim u Vukovaru i Zadru, putujuću izložbu građani će moći posjetiti u Vinkovcima, Osijeku, Slavonskom Brodu, Požegi, Virovitici, Bjelovaru, Koprivnici, Varaždinu, Krapini, Zagrebu, Sisku, Karlovcu, Delnicama, Rijeci, Poreču, Puli, Krku, Senju, Ogulinu, Gospiću, Kninu, Dubrovniku, Makarskoj, Splitu i Šibeniku. Poseban će mobilni tim studenata obići još 67 mjesta u blizini tih gradova kako bi dodatno educirali građane i pozvali ih da posjete "Euro na kotačima".

Izložbu su posjetili brojni građani Pule koji su tom prilikom doznali važne informacije o procesu zamjene kune eurom na zabavan i interaktivan način, te naučeno primijenili u kvizovima i osvojili razne prigodne nagrade. Najviše je interesa bilo za igru trgovina u kojoj su građani morali odabrati artikle te skeniranjem barkodova puniti košaricu proizvodima do zadane vrijednosti u eurima.