Novosti

28/09/2023

U organizaciji Grada Pule završni tematski skup projekta KLIK Pula – InovTour2023

U sklopu provedbe EU projekta KLIK Pula - Centar za Kompetentno cjeLoživotno razvijanje Inovativnih znanja i vještina u seKtoru ugostiteljstva i turizma, Grad Pula kao partner na projektu organizira završni tematski skup „InovTour 2023“ – Inovativni trendovi u turizmu i ugostiteljstvu: Razmjena ideja i iskustava za stvaranje održive i personalizirane turističke ponude koji će se održati u utorak, 3. listopada 2023. u 10 sati u Zajednici Talijana Pula – Circolo.

Na samom događaju planira se gostovanje predavača koji će na primjerima iz prakse prikazati inovativne situacije koje su zaživjele tijekom zadnje dvije godine u turizmu i ugostiteljstvu.

Nakon predavanja održat će se manji sajam na kojem će se predstaviti turističke kuće, mali i veliki iznajmljivači, booking tvrtke i agencije, proizvođači software-a za turizam i slični subjekti s interesom predstavljanja i povezivanja na temu inovacija u turizmu i ugostiteljstvu.

Nositelj projekta je Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula zajedno s dvanaest partnera (Istarska županija, AZRRI - Agencija za ruralni razvoj Istre, Sveučilište Jurja Dobrile Pula, Škola za odgoj i obrazovanje Pula, Strukovna škola Eugen Kumičić Rovinj - Scuola di formazione professionale Eugen Kumičić Rovigno, Grad Pula, HGK - Županijska komora Pula, Obrtnička komora Istarske županije, Arena Hospitality Group d.d., Maistra d.d., Uniline d.o.o., Valamar Riviera d.d.).

Škola kao Regionalni centar kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva, navedenim projektom koji se bliži svome kraju a koji je financiran bespovratnim sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu 5.931.659,01€., u suradnji s partnerima, provela je mnogobrojne aktivnosti u cilju modernizacije obrazovne institucije, obrazovnih metoda i sadržaja u skladu s vremenom; jačanja odgojno - obrazovnih radnika, mentora i promocije strukovnih zanimanja i rada centra KLIK.

U sklopu projekta Grad Pula zadužen je za čitav niz aktivnosti na promidžbi i vidljivosti projekta poput organiziranja konferencija, tematskog skupa za poticanje inovacija u turizmu i ugostiteljstvu, produkcije i emitiranja kulinarskih edukativnih emisija te izrade informativnih i promotivnih materijala na projektu.