03/09/2009
Spasilačka služba Grada Pule već prvog radnog dana uspješno intervenirala u spašavanju života
Grad Pula je 15. lipnja uspostavio Službu spašavanja života na vodi za većinu gradskih kupališta. Tek što su započeli s radom, djelatnici spasilačke službe Josip Milanović, Tomas Klarić, Marin Lerotić i Matea Vlaho sudjelovali su u humanom činu spašavanja života u ugostiteljskom objektu Fast Food Stoja.
Tek što je započela s radom, pulska spasilačka služba sudjelovala je u humanom činu spašavanja života u ugostiteljskom objektu Fast Food Stoja nadomak plaže u uvali Valovine. Prekjučer u 11.15 sati, dok su se još uhodavali u posao analizirajući uvjete rada na plaži, spasilačke punktove i granice psiholoških brana, začuvši zvuk plina i vrištanje iz lokala Fast Fooda Stoja, intervenirali su Josip Milanović, Tomas Klarić, Marin Lerotić i Matea Vlaho. Zatekli su ženu u lokalu s opeklinama cijelog tijela te joj pružili prvu pomoć do dolaska Hitne pomoći. Kako joj je opeklinama bila zahvaćena čitava koža lica, nogu i ruku, spasioci su unesrećenu ženu polijevali hladnom vodom, smirivali i nastojali da ne zapadne u stanje šoka. Isto tako osigurali su izravan prilaz kolima Hitne pomoći pobrinuvši se na vrijeme da se uklone sva vozila u blizini.Iako formalno ovakva intervencija nije u njihovom području nadzora i djelokrugu posla, spasioci su već prvoga dana iskazali svoju spretnost i spremnost za rad u sezoni.
Grad Pula je 15. lipnja 2009. uspostavio Službu spašavanja života na vodi za gradska kupališta Stoja i Valkane te za plaže Gortanova uvala i Mornar, poluotok Stoja, AC Stoja i AC Puntižela, gdje svaku plažu nadziru minimalno dva spasioca. Spasilačka služba broji osamnaest spasilaca i jednog koordinatora službe, koji će obnašati svoju dužnost sukladno usvojenom Planu upravljanja pomorskim dobrom grada Pule od 15. lipnja do 15. rujna 2009. od 11 do18 sati, a po potrebi i do 19 sati, osim na kupalištu Valkane gdje će radno vrijeme, zbog povećanog intenziteta kupača i prisutnosti invalida, biti od 8 do 20 sati. Gradski proračun za ovu godinu predviđa troškove za postavljanje i održavanje psiholoških brana, opremanje i nadopunu opreme za plaže te troškove potrošnog materijala u iznosu od 80 000 kuna, dok je za plaće osamnaest spasilaca i koordinatora službe osigurano 400 000 kuna.
Tek što je započela s radom, pulska spasilačka služba sudjelovala je u humanom činu spašavanja života u ugostiteljskom objektu Fast Food Stoja nadomak plaže u uvali Valovine. Prekjučer u 11.15 sati, dok su se još uhodavali u posao analizirajući uvjete rada na plaži, spasilačke punktove i granice psiholoških brana, začuvši zvuk plina i vrištanje iz lokala Fast Fooda Stoja, intervenirali su Josip Milanović, Tomas Klarić, Marin Lerotić i Matea Vlaho. Zatekli su ženu u lokalu s opeklinama cijelog tijela te joj pružili prvu pomoć do dolaska Hitne pomoći. Kako joj je opeklinama bila zahvaćena čitava koža lica, nogu i ruku, spasioci su unesrećenu ženu polijevali hladnom vodom, smirivali i nastojali da ne zapadne u stanje šoka. Isto tako osigurali su izravan prilaz kolima Hitne pomoći pobrinuvši se na vrijeme da se uklone sva vozila u blizini.Iako formalno ovakva intervencija nije u njihovom području nadzora i djelokrugu posla, spasioci su već prvoga dana iskazali svoju spretnost i spremnost za rad u sezoni.
Grad Pula je 15. lipnja 2009. uspostavio Službu spašavanja života na vodi za gradska kupališta Stoja i Valkane te za plaže Gortanova uvala i Mornar, poluotok Stoja, AC Stoja i AC Puntižela, gdje svaku plažu nadziru minimalno dva spasioca. Spasilačka služba broji osamnaest spasilaca i jednog koordinatora službe, koji će obnašati svoju dužnost sukladno usvojenom Planu upravljanja pomorskim dobrom grada Pule od 15. lipnja do 15. rujna 2009. od 11 do18 sati, a po potrebi i do 19 sati, osim na kupalištu Valkane gdje će radno vrijeme, zbog povećanog intenziteta kupača i prisutnosti invalida, biti od 8 do 20 sati. Gradski proračun za ovu godinu predviđa troškove za postavljanje i održavanje psiholoških brana, opremanje i nadopunu opreme za plaže te troškove potrošnog materijala u iznosu od 80 000 kuna, dok je za plaće osamnaest spasilaca i koordinatora službe osigurano 400 000 kuna.