Novosti

11/11/2010

Održana tiskovna konferencija o donesenim aktima Gradonačelnika

Gradonačelnik Boris Miletić je uz nazočnost gradskih pročelnika održao konferenciju za medije o aktima donesenim u razdoblju od 29. listopada do 10. studenog 2010. godine.

U navedenom je razdoblju doneseno ukupno jedanaest akata. Po pravomoćnoj presudi Općinskog suda u Puli, od 14. ožujka 2001. godine, Grad Pula je na ime dužne zakupnine za razdoblje od 12.09.1994. godine do 15.10.1998. godine za poslovni prostor u Puli, Giardini 2, dana 09. studenog 2010. godine naplatio iznos od 977.562,65 kn. Isplata Gradu Puli iz kupovnine izvršena je temeljem rješenja o namirenju od 14. rujna 2010. godine. Postupak prisilne naplate potraživanja je dugotrajan postupak, što je vidljivo iz vrste i tijeka postupaka koji su provedeni u ovom parničnom i ovršnom predmetu, međutim i nakon proteka gotovo jednog desetljeća, Grad je kao ovrhovoditelj uspio namiriti tražbinu.

Donesen je Zaključak o utvrđivanju prijedloga Odluke o suglasnosti na sklapanje Ugovora o podzajmu za potprojekt Pula vezano uz provedbu Projekta zaštite od onečišćenja voda u priobalnom području 2. Akt je iz djelokruga Gradskog vijeća kojim se daje suglasnost na sklapanje Ugovora o podzajmu za potprojekt Pula kojeg zaključuju Hrvatske vode, Pula Herculanea i Grad Pula, kao i za sklapanje prvog dodatka navedenog Ugovora koji je nastao kao rezultat traženja Grada Pule da se sredstva osiguranje povrata Podzajma daju samo od strane komunalnog poduzeća - Pula Herculanee, a ne i od Grada budući se povrat sredstava ne osigurava iz Proračuna Grada Pule nego iz sredstava naknade za razvoj. Ugovor i dodatak stupit će na snagu danom potpisa od ovlaštenih predstavnika ugovornih strana, danom stupanja na snagu odluke skupštine Pula Herculanee o prihvatu Ugovora i danom odluke Gradskog vijeća o suglasnosti na sklapanje Ugovora.

Donesena je Odluka o izmjeni Odluke o određivanju službenika za informiranje. Ovom Odlukom je Eva Barbir, voditeljica Odsjeka za poslove Gradskog vijeća i Gradonačelnika u Uredu Grada, određena kao službena osoba mjerodavna za rješavanje ostvarivanja prava na pristup informacijama.

Doneseno je Rješenje o izmjeni Rješenja o osnivanju tima za provedbu projekta "Elektroničko poslovanje u upravnim tijelima Grada Pule". Budući je prethodno određenom voditelju Tima prestao radni odnos u upravnim tijelima Grada, ovim Rješenjem se imenuje novi voditelj - Dražen Stepanov, savjetnik za informatiku zaposlen u Odsjeku za informatiku Grada. Ujedno, Tim obavlja posljednje pripreme za uvođenje elektroničkog poslovanja u upravna tijela Grada, tj. uvođenje poslovanja putem elektroničkih isprava potpisanih naprednim elektroničkim potpisom. Posljednja pravna pretpostavka ispunjena je sredinom ove godine, donošenjem Standardnog projekta elektroničkog uredskog poslovanja od strane Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku uz suglasnost Ministarstva uprave.

Navedeni, kao i svi ostali akti gradonačelnika doneseni u razdoblju od 29. listopada do 10. studenog 2010. dostupni su na službenim internetskim stranicama Grada Pule u poglavlju 'Akti gradonačelnika'.