15/03/2011
U Puli ostvareno preko 1,15 milijuna noćenja
Gradonačelnik Boris Miletić prisustvovao je Skupštini Turističke zajednice Grada Pule tijekom koje je obrazložen izvještaj o aktivnostima i financijskom poslovanju Turističke zajednice u 2010. godini.
Između ostalog, navedeno je da je Pulu prošle godine posjetilo 219.616 turista koji su ostvarili 1,153 milijuna noćenja. Najviše noćenja ostvareno je u hotelima (93.839), zatim u kampovima i apartmanskim naseljima s oko 43 tisuće. Prošle godine su pulske hotele u najvećem broju posjetili domaći gosti koji su ostvarili čak 25.920 noćenja, a porast broja dolazaka i noćenja ostvarili su ruski, austrijski, poljski i mađarski gosti.
Pulska Turistička zajednica ujedno je financirala čak 127 manifestacija. Sufinancirale su se zabavne, kulturno-umjetničke, sportske i gastro manifestacije. Turistička zajednica samostalno je organizirala već tradicionalne Dane antike, Istrafešt, Ljetni sajam obrtnika te Istragourmet na što je utrošeno ukupno milijun kuna.
Veliki dio aktivnosti bio je usmjeren i čišćenju podmorja, održavanju pješačkih i biciklističkih staza te uređenju manjih lokacija u gradu.
U svrhu promocije grada, održano je sedam turističkih prezentacija koje je pulska zajednica organizirala u Ljubljani, Kronplatzu, Sextenu, Pitztalu, Szegedu, Kranju i New Yorku, a ugošćeno je 78 novinara iz 18 zemalja. Ove aktivnosti značajno su pridonijele prezentiranju i promoviranju našega grada u inozemnim medijima.
Između ostalog, navedeno je da je Pulu prošle godine posjetilo 219.616 turista koji su ostvarili 1,153 milijuna noćenja. Najviše noćenja ostvareno je u hotelima (93.839), zatim u kampovima i apartmanskim naseljima s oko 43 tisuće. Prošle godine su pulske hotele u najvećem broju posjetili domaći gosti koji su ostvarili čak 25.920 noćenja, a porast broja dolazaka i noćenja ostvarili su ruski, austrijski, poljski i mađarski gosti.
Pulska Turistička zajednica ujedno je financirala čak 127 manifestacija. Sufinancirale su se zabavne, kulturno-umjetničke, sportske i gastro manifestacije. Turistička zajednica samostalno je organizirala već tradicionalne Dane antike, Istrafešt, Ljetni sajam obrtnika te Istragourmet na što je utrošeno ukupno milijun kuna.
Veliki dio aktivnosti bio je usmjeren i čišćenju podmorja, održavanju pješačkih i biciklističkih staza te uređenju manjih lokacija u gradu.
U svrhu promocije grada, održano je sedam turističkih prezentacija koje je pulska zajednica organizirala u Ljubljani, Kronplatzu, Sextenu, Pitztalu, Szegedu, Kranju i New Yorku, a ugošćeno je 78 novinara iz 18 zemalja. Ove aktivnosti značajno su pridonijele prezentiranju i promoviranju našega grada u inozemnim medijima.