19/04/2011
Izgradnja Šijanskog kolektora odvija se sukladno planiranoj dinamici
Izgradnja dijela Šijanskog kolektora, koja uključuje gradnju preljevne građevine kod Veterinarske stanice te novu razdjelnu fekalnu i oborinsku kanalizaciju u dijelu Ravenske i Kolodvorske ulice te u dijelu Trga na mostu, odnosno na kružnom toku na Punti, napreduje prema planiranoj dinamici.
Direktor Herculanee Igor Stari rekao je da je pred dovršetkom izgradnje prelazak preko kružnog toka dijela kolektora koji spaja preljevnu građevinu na Šijanskom kolektoru i novu crpnu stanicu Riviera. Radovi na polaganju cjevovoda su se obavljali na dubini većoj od 5m, te napreduju zadovoljavajućom brzinom dalje prema Ravenskoj i Kolodvorskoj ulici.
U parku kod Veterinarske stanice u tijeku je izvođenje betonskih radova na mimovodnom kanalu, koji će omogućiti izvođenje radova na samoj preljevnoj građevini bez opterećenja otpadnom vodom. Po dovršetku radova ovaj će kanal biti u službi održavanja preljevne građevine u svrhu olakšanog servisiranja.
Po dovršetku radova u Ravenskoj i Kolodvorskoj ulici, te nakon izgradnje preljevne građevine, zadnja faza radova u sklopu ovog projekta bit će radovi u Tršćanskoj ulici, uz zgrade na kružnom toku. U zadnjoj fazi vršit će se rekonstrukcija postojeće fekalne kanalizacije i prespajanje priključaka na novi sustav.
Podsjećamo da su u tijeku i radovi na izgradnji CS Veli Vrh koji se kao i Šijanski kolektor financiraju bespovratnim sredstvima HBOR-a. Radovi na CS Veli Vrh odvijaju se prema planu. Do sada je izgrađen u potpunosti podzemni dio betonskih radova, a pri završetku je i kontrolna zgrada crpne stanice. Sljedeća faza je ugradnja opreme i telemetrijskog sustava, odnosno montažni radovi.
Također, kako bi se izbjegao duboki iskop u blizini križanja Tršćanske ulice i Ulice prekomorskih brigada (zaobilaznice), te problemi u prometu, polaganje tlačnog voda crpne stanice Veli Vrh izvršit će se horizontalnim bušenjem s optičkim navođenjem. Posebnom mehanizacijom probit će se teren i postaviti cjevovod na približno 6 m dubine u odnosu na površinu ceste, u dužini od pedesetak metara. Trajanje ovih radova predviđa se na 45 dana, odnosno, ovisno o geomehaničkom profilu na mjestu prolaza planirane trase.
Za vrijeme obavljanja radova na bušenju ispod prometnice predviđeno je neprekinuto i neometano odvijanje cestovnog prometa.
Direktor Herculanee Igor Stari rekao je da je pred dovršetkom izgradnje prelazak preko kružnog toka dijela kolektora koji spaja preljevnu građevinu na Šijanskom kolektoru i novu crpnu stanicu Riviera. Radovi na polaganju cjevovoda su se obavljali na dubini većoj od 5m, te napreduju zadovoljavajućom brzinom dalje prema Ravenskoj i Kolodvorskoj ulici.
U parku kod Veterinarske stanice u tijeku je izvođenje betonskih radova na mimovodnom kanalu, koji će omogućiti izvođenje radova na samoj preljevnoj građevini bez opterećenja otpadnom vodom. Po dovršetku radova ovaj će kanal biti u službi održavanja preljevne građevine u svrhu olakšanog servisiranja.
Po dovršetku radova u Ravenskoj i Kolodvorskoj ulici, te nakon izgradnje preljevne građevine, zadnja faza radova u sklopu ovog projekta bit će radovi u Tršćanskoj ulici, uz zgrade na kružnom toku. U zadnjoj fazi vršit će se rekonstrukcija postojeće fekalne kanalizacije i prespajanje priključaka na novi sustav.
Podsjećamo da su u tijeku i radovi na izgradnji CS Veli Vrh koji se kao i Šijanski kolektor financiraju bespovratnim sredstvima HBOR-a. Radovi na CS Veli Vrh odvijaju se prema planu. Do sada je izgrađen u potpunosti podzemni dio betonskih radova, a pri završetku je i kontrolna zgrada crpne stanice. Sljedeća faza je ugradnja opreme i telemetrijskog sustava, odnosno montažni radovi.
Također, kako bi se izbjegao duboki iskop u blizini križanja Tršćanske ulice i Ulice prekomorskih brigada (zaobilaznice), te problemi u prometu, polaganje tlačnog voda crpne stanice Veli Vrh izvršit će se horizontalnim bušenjem s optičkim navođenjem. Posebnom mehanizacijom probit će se teren i postaviti cjevovod na približno 6 m dubine u odnosu na površinu ceste, u dužini od pedesetak metara. Trajanje ovih radova predviđa se na 45 dana, odnosno, ovisno o geomehaničkom profilu na mjestu prolaza planirane trase.
Za vrijeme obavljanja radova na bušenju ispod prometnice predviđeno je neprekinuto i neometano odvijanje cestovnog prometa.