03/06/2011
Rojc dobio tehničku službu
Danas, 3. lipnja 2011.godine, javnosti je predstavljena tehnička služba Centra gradskih udruga Rojc. Tehničku službu čine tri djelatnika iz poduzeća Castrum Pula 97 d.o.o. koji pokrivaju dvije smjene, sedam dana u tjednu.
U vremenu kada je Rojc otvoren za javnost, a to je svakim danom od sedam sati do ponoći portiri su na usluzi korisnicima i posjetiteljima. Na glavnoj porti Rojca korisnici preuzimaju poštu, razmjenjuju informacije i obavještavaju službu o tehničkim pitanjima, a gosti ovdje mogu dobiti kontakte i informacije o korisnicima.
Domarske usluge uključuju redoviti obilazak zgrade, detekciju kvarova, zamjenu rasvjetnih tijela, vodoinstalaterske radove, zamjenu oštećenih prozora, bravarske poslove, mjesečno očitavanje stanja brojila, održavanje zelene površine.
Podizanje kvalitete zgrade u fizičkom smislu zajednička je zasluga korisnika i tehničke službe, a popis obavljenih radova po mjesecima bit će dostupan na webu.
U vremenu kada je Rojc otvoren za javnost, a to je svakim danom od sedam sati do ponoći portiri su na usluzi korisnicima i posjetiteljima. Na glavnoj porti Rojca korisnici preuzimaju poštu, razmjenjuju informacije i obavještavaju službu o tehničkim pitanjima, a gosti ovdje mogu dobiti kontakte i informacije o korisnicima.
Domarske usluge uključuju redoviti obilazak zgrade, detekciju kvarova, zamjenu rasvjetnih tijela, vodoinstalaterske radove, zamjenu oštećenih prozora, bravarske poslove, mjesečno očitavanje stanja brojila, održavanje zelene površine.
Podizanje kvalitete zgrade u fizičkom smislu zajednička je zasluga korisnika i tehničke službe, a popis obavljenih radova po mjesecima bit će dostupan na webu.