19/07/2011
58. Pula - Predstavljeni filmovi Ćaća i Fleke
Druženje filmaša i novinara u Circolu nastavilo se i trećeg dana Festivala u ponedjeljak,18. srpnja. Na samom je početku predstavljen ocjenjivački sud Nacionalnog programa kojeg čine glumica Nataša Janjić, scenograf i redatelj Vladimir Tadej, snimatelj Stanko Herceg, redatelj Goran Devićte redatelj i filmski kritičar Živorad Tomićkoji ocjenjivačkim sudom i predsjedava.
Nakon onih koji filmove ove godine ocjenjuju pristupilo se i onima koje filmove na 58. Puli predstavljaju. Dalibor Matanić, redatelj i scenarist filma Ćaća, predstavio je svoj posljednji film snimljen u svega deset dana na području Like i to u njegovoj obiteljskoj kući. Iako je scenarij prije snimanja postojao tijekom snimanja se u dobroj mjeri prepuštalo improvizaciji, a glumci su sami u dobrom dijelu krojili svoje likove.
Juditi Frankovićovo je druga suradnja s Daliborom Matanićem i posebno je istaknula kako se nije nadala da će s istim redateljem, samo godinu dana nakon Majke asfaltaponovno stići u Pulu s novim filmom. Naglasila je intenzivitet i velike napore na samom snimanju, ali i veselje kreativnim angažmanom. Njen se kolega Igor Kovačtakođer osvrnuo na naglašen kreativni proces snimanja Ćaće, no istaknuo je kako sve skupa i veteranu Ivi Gregureviću nije bilo lako a kamoli njima mlađima.
Producentica Ankica Jurić Tilićnaglasila je kako je sretna što se upustila u ovako zahtjevan eksperiment, no istodobno nikako ne želi biti promotorica takvog načina rada s obzirom da on nije u suštini filmski. U sljedeći takav projekt upustila bi se tek za desetak godina dodala je na kraju predstavljanja Ćaće.
Mjesto pred mikrofonima i kamerama nakon ekipe filma Ćaćazauzele su Flekedebitanta Alda Tardozzija. Redatelj i scenarist odmah je na početku otklonio kako se radi o filmskoj rekonstrukciji nemilog događaja od prije nekoliko godina kada su dvije maloljetnice ubile taksista, a nove glumačke snage hrvatskog filma, također dugometražne debitantice, Iskra Jirsaki Nika Miškovićistakle su obiteljsku atmosferu na snimanju uz otvoreno pitanje na koje tek trebaju dobiti odgovor: Krije li se tajna uspješne suradnje na setu u činjenici kako se radi o nezavisnoj produkciji koja podrazumijeva velik entuzijazam?
Za kraj je o produkcijskim 'brigama' progovorio Ljubo Zdjelarevićvrativši se na sam početak projekta kad su prijateljske spone potakle inicijativu za snimanje. U ime projekta u koji su vjerovali, svi su uložili rad i trud, a 'prazne je džepove' nadomjestio filmski profesionalizam.
Novi vjetar u leđa cijeloj ekipi filma svakako je sretna vijest da će se Flekenakon Pule otisnuti prema Sarajevu, gdje su uvrštene u službenu konkurenciju Festivala.
Nakon onih koji filmove ove godine ocjenjuju pristupilo se i onima koje filmove na 58. Puli predstavljaju. Dalibor Matanić, redatelj i scenarist filma Ćaća, predstavio je svoj posljednji film snimljen u svega deset dana na području Like i to u njegovoj obiteljskoj kući. Iako je scenarij prije snimanja postojao tijekom snimanja se u dobroj mjeri prepuštalo improvizaciji, a glumci su sami u dobrom dijelu krojili svoje likove.
Juditi Frankovićovo je druga suradnja s Daliborom Matanićem i posebno je istaknula kako se nije nadala da će s istim redateljem, samo godinu dana nakon Majke asfaltaponovno stići u Pulu s novim filmom. Naglasila je intenzivitet i velike napore na samom snimanju, ali i veselje kreativnim angažmanom. Njen se kolega Igor Kovačtakođer osvrnuo na naglašen kreativni proces snimanja Ćaće, no istaknuo je kako sve skupa i veteranu Ivi Gregureviću nije bilo lako a kamoli njima mlađima.
Producentica Ankica Jurić Tilićnaglasila je kako je sretna što se upustila u ovako zahtjevan eksperiment, no istodobno nikako ne želi biti promotorica takvog načina rada s obzirom da on nije u suštini filmski. U sljedeći takav projekt upustila bi se tek za desetak godina dodala je na kraju predstavljanja Ćaće.
Mjesto pred mikrofonima i kamerama nakon ekipe filma Ćaćazauzele su Flekedebitanta Alda Tardozzija. Redatelj i scenarist odmah je na početku otklonio kako se radi o filmskoj rekonstrukciji nemilog događaja od prije nekoliko godina kada su dvije maloljetnice ubile taksista, a nove glumačke snage hrvatskog filma, također dugometražne debitantice, Iskra Jirsaki Nika Miškovićistakle su obiteljsku atmosferu na snimanju uz otvoreno pitanje na koje tek trebaju dobiti odgovor: Krije li se tajna uspješne suradnje na setu u činjenici kako se radi o nezavisnoj produkciji koja podrazumijeva velik entuzijazam?
Za kraj je o produkcijskim 'brigama' progovorio Ljubo Zdjelarevićvrativši se na sam početak projekta kad su prijateljske spone potakle inicijativu za snimanje. U ime projekta u koji su vjerovali, svi su uložili rad i trud, a 'prazne je džepove' nadomjestio filmski profesionalizam.
Novi vjetar u leđa cijeloj ekipi filma svakako je sretna vijest da će se Flekenakon Pule otisnuti prema Sarajevu, gdje su uvrštene u službenu konkurenciju Festivala.