Novosti

06/10/2011

Otvoren Međunarodni znanstveni kongres CROMAR

Pri Odjelu za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" pulskog sveučilišta "Jurja Dobrile", službeno je danas započeo 22. Međunarodni kongres Hrvatske udruge za marketing CROMAR.
Riječ je o bijenalnom međunarodnom znanstvenom Kongresu koji ima za cilj omogućiti razmjenu ideja, mišljenja, stavova i rezultata istraživanja u području marketinga, između akademske i stručne javnosti iz zemlje i inozemstva.
Rektor Matijašić zaželio je svim okupljenima srdačnu dobrodošlicu u ime Sveučilišta te poželio svima ugodan rad i druženje. Potom se prisutnima obratio i gradonačelnik Pule Boris Miletić koji je zaželio dobrodošlicu svima u ime Grada Pule napomenuvši kako brze promjene u okruženju traže nove i brze odgovore koje kreira znanstvena zajednica. Dodao je kako se u gradu trenutno odvija i Obrtnički sajam, osvrnuvši se na sve veću potrebu povezivanja teorije i prakse. Zaželio je svima uspješan rad te poželio da za vrijeme svoga boravka posjete i pulske znamenitosti.
Tema ovogodišnjeg Cromara koji se održava do 8. listopada je "Izazovi marketinga u novoj ekonomiji" u sklopu čega će biti prezentiran 51 članak znanstvenog i stručnog karaktera te 7 poslovnih slučajeva. Osim što Kongres služi kao sučelje za transfer znanja i interakciju između znanosti i struke, on je i mjesto za promociju Grada Pule i Istre, budući da na njemu sudjeluje više od 100 sudionika, znanstvenika i stručnjaka iz marketinga  iz svih djelova svijeta, od kojih će neki prvi puta posjetiti Istru.
Danas su održana i dva izlaganja renomiranih profesora. Profesor Gabor Rekettye sa Sveučilišta u Peći iz Mađarske izlagao je na temu "Globalnih trendova koji oblikuju budućnost marketinga", a profesor Hans Ruediger Kaufman sa Sveučilišta u Nikoziji, održao je predavanje na temu "Bihevioralnog brandinga". U sklopu otvaranja predstavljen je Pearson Education izdavač te znanstveni časopis Tržište.