Novosti

10/11/2011

"Izbor najljepšeg izloga"

Kako bi motivirale trgovine da uređenjem svojih izloga doprinesu ljepšem izgledu grada, Grad Pula i Turistička zajednica Grada organiziraju akciju pod nazivom "Izbor najljepšeg izloga", koju su danas predstavili gradonačelnik Boris Miletić i direktorica Turističke zajednice Sanja Cinkopan Korotaj.

Miletić je istaknuo kako se ovim projektom nastavlja uspješna suradnja Grada i Turističke zajednice, a intencija je uljepšati vizuru grada tijekom cijele godine. Direktorica TZ Grada Pule pojasnila je kako će se akcija provoditi čitavu godinu i to tako, da će peteročlana Komisija za izbor najljepšeg izloga obilaziti sve izloge u centru grada pet puta godišnje, odnosno za vrijeme Valentinova, Uskrsa, tijekom ljeta i jeseni te za Božić, nakon čega ćesvaki član žirija izabrati njemu pet najljepših izloga. Za svako razdoblje bit će proglašen pobjednik koji će osvojiti 1.000,00 kuna i naljepnicu za izlog Pula + najljepši izlog. Na kraju godine sveukupni će pobjednik osvojiti nagradu u iznosu od 5.000,00 kuna i pripadajuću naljepnicu Pula + najljepši izlog 2012. Druga nagrada iznosi 3.000,00, a trećeplasirani izlog osvojit će 1.000,00 kuna..

Akcijom "Izbor najljepšeg izloga" obuhvaćen je centar grada i to ulice Kandlerova, Forum, Ulica Sergijevaca, Flanatička, Giardini, Ciscutijeva ulica, Smareglina, Leharova, Zagrebačka do Gimnazije, Istarska ulica, Veronska i Fontička. Akcija ove godine kreće dodjelom nagrade za "Najljepši izlog - Božić 2011.", a uključiti se može svatko. Dovoljno je samo malo mašte i dobre volje.