Gradski projekti

24/03/2023

Zajedno do znanja 4

Program: Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. (Europski socijalni fond) 

Korisnik: Grad Pula-Pola

Vrijednost projekta: 583.220,47 EUR/(4.394.274,60 kn)

Bespovratna sredstva EU: 398.168,42 EUR/(3.000.000,00 kn) 

Intenzitet potpore EU: 68,27%

Trajanje projekta: 16. kolovoza 2022. do 16. kolovoza 2023.

Opis projekta:

Projekt je prijavljen u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga za osiguravanje

pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.

Grad Pula je nositelj projekta u partnerstvu s 11 osnovnih škola kojima je osnivač.

Projektom se omogućava se potrebna podrška za sudjelovanje u programima odgojno-obrazovnih ustanova učenicima s teškoćama u razvoju, osiguravanjem stručne pomoći pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika, tijekom nastavne godine 2022./2023. 

Projektom se osiguravaju pretpostavke za inkluzivno obrazovanje djece s teškoćama u razvoju u svrhu izjednačavanja mogućnosti sudjelovanja u svakodnevnom životu zajednice i škole, te se uz obrazovanje osigurava i razvoj osobnosti, stjecanje znanja, vještina i iskustava potrebnih za svakodnevni život i socijalnu integraciju te za njihovo ravnopravno uključivanje u zajednicu i podizanje kvalitete njihova života.

Zahvaljujući potpori pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika, učenici se uspješnije razvijaju u različitim područjima razvoja (posebno kognitivnom, socijalnom i emocionalnom), više napreduju tijekom školovanja, postižu veću akademsku uspješnost te  se  uspješnije  socijaliziraju  i  uključuju  u  život zajednice. Osiguravanjem pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju stvorit će se bolji uvjeti za njihov napredak, pomoći u poboljšanju razvoja vještina i sposobnosti, pridonijeti socijalizaciji, jačanju osobnosti te razvoju kompletne ličnosti, tolerancije i prihvaćanju različitosti u školskom okruženju.