EDIH Adria
Naziv projekta:EDIH Adria
Program:Digitalna Europa 2021. – 2027. i Nacionalni plan oporavka i otpornosti 2021. – 2026.
Predviđena bespovratna sredstva Grada Pula-Pola: 50.000,00 EUR (sredstva nisu doznačena već se vrednuje u obliku usluga u edukacijama i testiranju digitalnih rješenja)
Stopa sufinanciranja: 100%
Sredstva Grada Pula-Pola:0,00 EUR
Nositelj projekta:Konzorcij EDIH Adria
Partneri:Ericsson Nikola Tesla d.d., Infobip d.o.o., Sveučilište u Rijeci, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, STEP RI znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci i SMART RI d.o.o.
Trajanje projekta: siječanj 2023. – prosinac 2025.
OPIS PROJEKTA:Opći cilj EDIH Adrije je podrška digitalnoj transformaciji Jadranske Hrvatske, i to kroz podršku razvoju novih proizvoda i usluga, organizaciju treninga i edukacija, te stvaranje prilika za suradnju i posredovanje, ali i dobivanje pristupa prema financiranju inovacija.
U suradnji sa konzorcijem pokrenuto je više projekata i edukacija. Prvi korak u provedbi projekta bio je ispunjavanje Upitnika za procjenu digitalne zrelosti organizacije. U veljači 2024. djelatnici Odsjeka za razvojne projekta/Smart City prisustvovali su edukaciji ''Prilika za poslovnu transformaciju s generativnim AI-jem''. U sklopu projekta EDIH ADRIA za Grad Pulu osmišljene su edukacije ''po mjeri'' kako bi udovoljile potrebama grada, a odnose se na područja upravljanja poslovnim procesima.
Edukacije se odnose se na četiri ključna područja upravljanja procesima:
- Učinkovito upravljanje operacijama
- Načela metodologije LEAN
- Orijentiranost na korisnika
- Kako prepoznati dobar projekt za poboljšanje procesa?
U travnju 2024., u organizaciji tvrtke Infobip d.o.o., održan je DIT Bootcamp u Vodnjanu na kojem su definirani prijedlozi za TBI (Test Before Invest). Nakon radionice odabrana je tema gradskog chatbota (digitalnog savjetnika) za TBI. Virtualni asistent s AI funkcionalnosti, izrađen od strane tvrtke Infobip d.o.o., pomoći će u digitalizaciji kanala komunikacije Grada Pula-Pola s građanima, strankama i korisnicima javnih usluga. U isto vrijeme pomoći će na smanjenju broja repetitivnih upita i tako rasteretiti zaposlenike koji odgovaraju na iste. Testiranje obuhvaća prototip AI chatbota u svrhu njegovog testiranja. Prototip će zaprimati tekstualni upit i generirati tekstualni odgovor temeljen na bazi podataka pripremljenoj za potrebe izrade i testiranja prototipa. Na temelju testiranja izradit će se izvještaj s predloženim konačnim rješenjem koje bi najbolje odgovaralo potrebama Grada Pula-Pola i problemima koji se žele riješiti, a u svrhu bolje komunikacije s građanima i smanjenja broja repetitivnih upita. Izvještaj će navesti prijedloge, tehničke specifikacije, teme, kao i preporuku za pripremu baze podataka, koje bi konačno rješenje moglo imati.