18/06/2012
La Città di Pola è la prima in Croazia a introdurre le bollette e le fatture elettroniche
Godinu dana nakon uvođenja e-potpisa i zaokruživanja e-poslovanja, Grad Pula i Vodovod d.o.o. Pula započinju s projektom uvođenja nove e-usluge za sve svoje sugrađane. Riječ je o projektu e-Računa i e-Uplatnica, a predstavili su ih na današnjoj konferenciji za novinare pulski gradonačelnik Boris Miletić i pročelnik UO za financije Danijel Ferić.
Miletić je podsjetio kako je Grad Pula prvi uveo e-poslovanje u Hrvatskoj čime se povećala efikasnost rada. "Ovom uslugom idemo korak dalje jer želimo sugrađanima olakšati poslovanje s Gradom, a dugoročno će doprinijeti značajnim financijskim uštedama", kazao je Miletić.
Pročelnik Ferić istaknuo je prednosti nove usluge e-Računa kazavši kako njegovom primjenom izdavatelj i primatelj mogu uštedjeti do 70% sredstava na troškovima izdavanja, isporuke, dostave i obrade računa. Grad Pula i Vodovod d.o.o. Pula građanima koji to žele će elektronički dostavljati račune i popunjene uplatnice izravno u osobni pretinac internetskog bankarstva te na taj način omogućiti najekonomičnije izdavanje računa i uplatnica, kao i njihovo znatno jednostavnije i povoljnije plaćanje.
Prednosti za građane jesu praktičnost čime se omogućuje primitak e-računa i e-uplatnice te plaćanje uplatnice bilo kad i bilo gdje. Velika prednost je i dostupnost jer je za primitak e-računa i e-uplatnice dovoljan mobitel ili računalo s pristupom Internetu. Usluga omogućava i točnost budući je nalog za plaćanjem ispunjen sa svim podacima, a račun se dohvaća uz nalog i može se odmah provjeriti. Posebno je izražena isplativost jer su naknade za plaćanje Internet ili mobilnim bankarstvom, najniže bankovne naknade. Grad Pula i Zagrebačka banka prve su koje kreću s pilot projektom, a plan je da mu se s vremenom priključe pulska Plinara i Herculanea.
Miletić je podsjetio kako je Grad Pula prvi uveo e-poslovanje u Hrvatskoj čime se povećala efikasnost rada. "Ovom uslugom idemo korak dalje jer želimo sugrađanima olakšati poslovanje s Gradom, a dugoročno će doprinijeti značajnim financijskim uštedama", kazao je Miletić.
Pročelnik Ferić istaknuo je prednosti nove usluge e-Računa kazavši kako njegovom primjenom izdavatelj i primatelj mogu uštedjeti do 70% sredstava na troškovima izdavanja, isporuke, dostave i obrade računa. Grad Pula i Vodovod d.o.o. Pula građanima koji to žele će elektronički dostavljati račune i popunjene uplatnice izravno u osobni pretinac internetskog bankarstva te na taj način omogućiti najekonomičnije izdavanje računa i uplatnica, kao i njihovo znatno jednostavnije i povoljnije plaćanje.
Prednosti za građane jesu praktičnost čime se omogućuje primitak e-računa i e-uplatnice te plaćanje uplatnice bilo kad i bilo gdje. Velika prednost je i dostupnost jer je za primitak e-računa i e-uplatnice dovoljan mobitel ili računalo s pristupom Internetu. Usluga omogućava i točnost budući je nalog za plaćanjem ispunjen sa svim podacima, a račun se dohvaća uz nalog i može se odmah provjeriti. Posebno je izražena isplativost jer su naknade za plaćanje Internet ili mobilnim bankarstvom, najniže bankovne naknade. Grad Pula i Zagrebačka banka prve su koje kreću s pilot projektom, a plan je da mu se s vremenom priključe pulska Plinara i Herculanea.