Notizie

01/02/2013

La scuola per l'infanzia "Rin Tin Tin" ha la nuova pagina web

Dječji vrtić-Scuola dell`infanzia "Rin Tin Tin" pokrenula je svoje nove službene internetske stranice na web adresi www.rintintin.hr. Dvojezičnu web stranicu izradila je tvrtka E-scape internet usluge, a na njoj roditelji, djeca i svi zainteresirani mogu pronaći korisne informacije o samom vrtiću, njegovoj povijesti, projektima u tijeku i mnogim drugim zanimljivostima.

"Željeli smo veselu i vedru web stranicu koja će odisati kreativnošću i dječjim stvaralaštvom te koja će biti zaigrana i zanimljiva svima", istaknula je ravnateljica vrtića Tamara Brussich koja je, zahvalivši se Gradu Puli i Istarskoj županiji na iskazanoj potpori, dodala da je izgled web stranica ujedno i temelj za gradnju budućeg vizualnog identiteta ove predškolske ustanove. U sklopu nove internet stranice tako je predstavljen i novi logo vrtića, rad akademskog slikara Bojana Šumonje.

"Cilj projekta bila je izrada prezentacijske i informativne web lokacije, a posebna se pozornost posvetila vizualnim rješenjima i prilagođavanju sadržaja najmlađoj populaciji. Pri izradi stranica korišteni su mnogi crteži i grafike polaznika vrtića kako bi stranica dobila na svježini i atraktivnosti, a ujedno pružala mnoštvo informacija, kako djeci tako i roditeljima", kazao je jedan od autora stranice Vanja Frivarski, kojemu je ovo jubilarni 150. projekt u karijeri, ali prvi ovakvog tipa.

Na samim stranicama moći ćete pronaći mnoge korisne informacije o samom vrtiću, skupinama, novostima i obavijestima, kao i kutak za djecu gdje će biti postavljeni razni zanimljivi sadržaji poput bojanki, pjesmica i drugih multimedijalnog sadržaja. Odgojiteljica pripravnica Katia Zancovich izrazila je želju za samostalnim radom i učenjem pa je, u suradnji s tvrtkom E-scape i Vanjom Frivarskim, osposobljena za rad na obogaćivanju i postavljanju sadržaja na web stranice. U pozadini stranice nalazi se administracijsko sučelje koje djelatnici vrtića mogu sami ažurirati, a planira se i izrada dodatnog sadržaja.